MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Makyaj Mönüsü: Kırmızı Pazartesi

Bu hafta başlığımız sizi korkutmasın zira bizimki Gabriel Garcia Marquez'in Kırmızı Pazartesi'sinden biraz farklı olacak. 

Önümüzde öyle bir makyaj mönüsü var ki; cool, uğraşılmamış ( gerçekten uğraşılmamış zaten bu yüzden de havalı duran) ve bir o kadar da gösterişli. Baştan anlaşalım, bu makyajda cilt kapatıcıların-fondötenlerin altında ezilmeyip ' Ben buradayım ve tek başıma da kırmızı ruj ile başa çıkabilirim diyecek.' Yani kırmızı ruja kusursuz cilt makyajını bugünlük bırakıyoruz.

Malzemeleri veriyorum: Kırmızı ruj (pek tabii), maskara, kaş kalemi. Cildi konusunda doğuştan şanslılarımız için bu kadar; fakat ben de dahil biraz kapatıcıya ihtiyacı olanlar için renkli nemlendirici veya çok ince bir kapatıcı yeterli olacaktır. 

Bir de sizden ricam; kaşları kusursuz bir tablo gibi çizmeden, hafif seyrek ama kalın bırakırsak malum 'havalı' görüntünün anahtarını çoktan kapmış olacağız. Kirpikleri seyrek olanlar maskarayı iki kat, gür olanlar tek kat geçebilirler. 

Ben aşağıda gösterdiğim ürünleri tercih ettim ve bunlardan Face and Body fondöteni öneri olarak ekledim. Dudak kalemi Essence 14 numara Femme Fatale. Ekstra kırmızı ruj önerilerim ise biraz daha pahalı olarak NARS Jungle Red ve MAC Russian Red, uygun fiyatlılardan ise Loreal color riche koleksiyonu exclusive pure reds rujlar arasından kaliteli bir kırmızı seçebilirsiniz.


Bir de bu yazının tam karşılığı olan makyajlara sahip modellerimize bakalım. Size çok havalı görüneceğini söylerken  abartmadığımı göreceksiniz. Böyle bir yüze, ortadan ikiye ayrılmış saçlarınızı salıverin veya maskulen bir görüntü için ensede at kuyruğu yapın. O gün kendinize bir teşekkür edeceksiniz.



Fotoğraflarda yüz göstermemek biraz itici gelen bir durum olabilir ama bu iki hoş kadından sonra benim eksikliğim göze batmayacaktır kanımca.


Sevgiler...

Hiç yorum yok