MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Sonbahar Modu - Öneriler

Merhaba, ben ve benim gibi sonbahar-kış severler bu kadar yakıp geçen yaz mevsiminden sonra mutluluktan ağlayacak noktaya geldik ve bence şöyle keyifle sonbahar moduna girmeyi de hak ettik. Kimileri sevmez böyle mevsimine göre yakıştırmaları 'pembe ojemi de, rujumu da her zaman sürerim' der. Baştan söyleyim, ben biraz kalıpçıyım, Sizin için de birkaç öneri hazırladım. Birlikte onlara bakalım;

Victoria's Secret markasının Amber Romance isimli vücut spreyi bana tam sonbaharı hatırlatan bir koku. Benim için çok çok hafif bir koku olmasa da, soğuk havalara yakışıyor. Vücut spreyi olmasına rağmen, kalıcılığı şaşırtıcı derecede iyi sayılır.


Bir ojede şu renkleri sevmemek mümkün olabilir mi sizce? Soldaki 111, sağdaki ise 104 numara. 111 kiremit ağırlıklı iken, 104 daha çok kahvelere doğru göz kırpıyor. Tek sürümde rengini güzel veriyor ama ikinci bir katta tam sonucu alıyoruz. Pastel marka ojelerin yapıları, fırçaları favorim.


Gelelim emektar sayılabilecek Mac rujum ve diğerleri Rimmel London 107 ve Wet n Wild Mochalicious' a. Mac Rebel patlıcan moru gibidir ama sürdüğünüzde o pembemsiliği görür ve mest olursunuz. Bence yeri dolmayacak, klas bir renk. Ayrıca satin yapıda. Rimmel London Kate serisinden 107 ise kırmızılığı ağır basan, mis gibi vişne kokan, mata yakın bir bordo. Mochalicious ise hala raflarda bulunamayanlar sırasında yer alıyor mu bilmiyorum ama bence pes etmeyip aramaya değecek bir koyu kahve. Sürümü zor, kabul ediyorum.



Saç bakımında yağlarla yaptığım maskeleri yakın çevrem çok iyi bilir. Saçım kurulukta çalı süpürgesinden hallice sayılabileceğinden her yıkamadan önce hafif de olsa yağ sürerim. Yıkama sonrası ise nemli saça Loreal'in saç güzelleştirici kremini uygulamaya başladım. Normalde yağını kullanıyordum, bitmek üzere olunca Gratis indiriminde görüp bir de kremini denemek istedim. Bence saçı ağırlaştırmıyor, hatrı sayılır ölçüde de nemlendirip yumuşatıyor. Uygulamada elinizin ayarını kaçırmadığınız sürece, oldukça başarılı bir krem.


Sonbahar gelince ceketler de çıkıyor tabi. Eğer uygun fiyatlı, maskülen bir ceket arıyorsanız Mango Outlet mağazalarında kaliteli denebilecek, istemediğiniz kadar çeşit mevcut. Bir bakmanızı öneririm. 



Umarım hepiniz için harika geçecek bir mevsim olur.

Sevgiler...

Snapchat : gokcedkmn

Hiç yorum yok