MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

MAC Select Cover-Up Kapatıcı

Herkese merhaba,
Bugün size tanıtacağım kapatıcımın yerine asıl niyetim Pro Longwear almaktı. Çünkü özellikle sivilcelerimde kullanmak için yüksek kapatıcı özelliği olan bir ürün arayışındaydım; fakat maalesef sadece koyu renkleri kalmıştı. Hal böyle olunca, ben de ona eşdeğer olabilecek bir ürün sordum ve Select Cover-up önerildi.



Ürünü kapağı açık bir şekilde fotoğraflamayı unutmuşum, ancak Just Makeup bloğundan yakından görünümüne bakabilirsiniz. 

Bendeki rengi NW20. Yapısı kremsi, hafif akışkan. Akışkan yapısına rağmen, göz altlarını kurutmaya meyilli. Uygulandığında ağır bir his bırakmıyor. Okuduğum blogların çoğunda dikkatli uygulanması gerektiği yazıyor. Ben fırçayla uygulamaktansa, parmak uçlarımla pıt pıt hareketlerle iyice yedirerek uyguladım. Sonuç gayet güzel oldu. Bir de göz altlarım çok kuru olduğu için öncesinde mutlaka güzelce nemlendiriyorum. Siz de kesinlikle iyice nemlendirin.



Benim bir kapatıcıdan ilk beklentim, göz altlarıma uyguladığımda birikme yapmamasıydı. Select Cover' ı tatilde, çok nemli bir ortamda kullanıp gördükten sonra içim iyice rahat etti. O kadar nemli bir bölgede bile asla birikme yapmadı.

Yaptığım makyajlar, özel günler dışında cildimde en fazla 6-7 saat durur. 7 saatten sonrasını kalıcılığı açısından yorumlayamıyorum ama kapatıcım, belirttiğim süreler içinde ilk sürdüğüm haliyle duruyordu.

Göz altlarımda mor halka gibi bir problem yok, sadece çok hafif  koyuluk var. Üründen az bir miktar alıp uyguladığımda fazlasıyla yetiyor ve tam kapatıcılık sağlıyor. Göz altlarınız çok problemliyse başka bir ürüne yönelin demiyorum, önce bir deneyin. 



Fotoğrafta üründen az bir miktarı göz altım için alıp, kalan kısmı göz kapaklarıma yaydım.

Renkli nemlendiricimi sürdükten sonra sivilcelerimin üzerine de uyguluyorum. Tam anlamıyla bir örtücülük sağlamıyor ama yine de ortanın üzerinde bir kapatıcılığı olduğunu söyleyebilirim. Kısaca, beni tatmin etti.

Toplayacak olursak, bence oldukça başarılı bir ürün. 6 aylık kullanım ömrüne 10 ml'lik miktarı fazla bile olabilir. Çünkü azıcık aldığınızda bile, inanılmaz kapatıyor. Benim için tekrar alınabilecek bir ürün ama Pro Longwear merakımı yenebilir mi bilmiyorum. :)

Sevgiler...



17 yorum

  1. Ben çok önce kullanmıştım, pütür pütür duruyordu hep. Belki de bozuktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de. Gerçi iyi bir nemlendirme istiyor, haklı olabilirsin onur.

      Sil
  2. Kuzum prolongwear de acayip kurutuyor ama ben hayatımda bu kadar kapatıcı bir ürün görmedim, tam benlikmiş direk, onun dışında senin cildin zaten bebek gibi maşallah bence bunu alman gayet yerinde olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy Ayselimmm sen güzel görüyosun :) prolongwear kapatıcıyı insanlar bırakmamış resmen, hiç kalmamıştı. Neyse iyi yapmışım o vakit :)

      Sil
  3. Senin yazını beklemeden ben de aldım ama benim göz altlarımda da bi tuhaf durdu :( ki Pro Longwear en çok kurutan olmasına rağmen harika dağılır, bu sanki kuruttu değil de ne bileyim, bozuk mudur nedir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes aynı dertten şikayetçi görkemim yaa :( ilginç bir şekilde bende olmadı, anlamadım neden :/

      Sil
  4. Bende bir ara almayı düşünüyordum ama herkes kuruttu falan diyordu benim göz altlarım çok kuru olduğu için vazgeçmiştim sende kuruttu demişsin iyi ki almamışım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok iyi nemlendirmeyle güzel oluyor aslında ama her seferinde dikkat etmek gerekiyor tabi :)

      Sil
  5. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hemen bakıyorum :)

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim :)) çok beğendim. Sizi izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, takibe alıyorum. Sevgiler :)

      Sil
  7. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Aklımda uzun zamandır ama kendimi tutuyorum :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyip almanı tavsiye ederim, hemen bakıyorum :)

      Sil
  8. So pretty...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much ! follow you on bloglovin

      Sil
  9. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets from germany ;-)

    YanıtlaSil