MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Yeni Alınanlar / Karışık Alışveriş

Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Tatilden döndüm sonunda ve tekrar karşınızdayım. Bu sürede gerek yeni gerekse daha önceden aldığım birçok ürün denedim ve hepsinden memnun kaldım desem yeridir. Şimdi aldıklarımı sizlere topluca göstereceğim ve daha sonra tek tek, ayrıntılı olarak yazılarını yazacağım. Bakalım neler almışım :



1- MAC Constructivist Paint Pot - Krem Far

2- Bourjois Delice de Poudre - Bronzer

3- Maybelline 163 - Ruj

4- MAC Select Cover Up - Kapatıcı 

5- MAC Antiqued - Far

Aldıklarımı en az iki haftaya yakın bir süredir kullanıyorum ve pişmanlık yaşamadığım gibi iyi ki almışım dediğim ürünler oldu. Sizlere de tanıtmak için sabırsızlanıyorum. Dediğim gibi, ilerleyen günlerde gördüğünüz ürünlerin yazılarını yazacağım. Ancak siz daha önce görmek istediğinizi dilerseniz bana yorum olarak iletebilirsiniz. Böylece en çok merak edilenden başlayabiliriz :)

Bir sonraki yazım ise tatilde cildimi nasıl koruduğum ve cildime nasıl baktığımla ilgili olacak. 

Sevgiler...

14 yorum

  1. Güle güle kullan:) yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsuun antiqued farı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Gökçeciiik hepsini güle güle kullan! Select cover'i merak ediyorum, hatta dilek listemde kendisi. Yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim görkemim :) en kısa zamanda yazıcam yazısını :)

      Sil
  4. Maybelline ruj yorumunu bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan :) Çok güzel şeyler almışsın ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil