MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Tatilde Kullandığım Temel Bakım Ürünlerim

Herkese merhaba,
Her ne kadar başlığı 'tatilde' şeklinde atsam da, ürünlerin birçoğu rutin haline gelmiş durumda. Çok fazla ayrıntıya girmeden, günlük kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünleri sizlere de tanıtmak istedim. Önce hepsine topluca bakalım;



Tatil planımız çok acele olduğu için yüzüm için yıkama jeli almaya vaktim olmadı maalesef. Ben de en yakın yerden Johnson's Baby'nin şampuanını, geçici olarak cildimi temizlemek için aldım. İlginç bir şekilde makyajımı güzel temizledi; en azından diğer kullandığım ürünlerle sağladığı temizlik açısından bir fark olmadı. 


Bioderma Sensibio H2O herkes tarafından bilinen, çok memnun kalınan bir ürün. Zaten gördüğünüz gibi bitmek üzere. Makyajı daha iyi temizleyen bir ürüne rastlamadım diyebilirim. Benri kare pamuklar ise Bioderma'nın ayrılmaz parçası.


La Roche Posay nemlendiricimden şuradaki yazımda daha öce bahsetmiştim. Önceden annemindi, şu an tamamen benim :) nemlendirmesinden ve hafif yapısından çok memnunum. Bioderma Global nemlendiriciden ise daha önceki yazımda 'olmasa da olur' şeklinde bahsetmiştim ama bu durum yanlış uygulamamdan kaynaklanıyormuş. Şimdi tüm yüzüme değil, sadece sivilce çıkacak yerlere uyguluyorum ve resmen sivilcenin çıkmasını engelliyor. Oldukça memnunum, hatta olmazsa olmazım (bitmek üzere).


Clinique All About Eyes göz kreminin nemlendirmesi çok hafif, şişlikleri engelliyor. Yazısı burada.


La Roche Posay' in 50 üzeri koruma sağlayan bu kremi benim gibi güneşten kaçanların en büyük yardımcısı. Koruması harika, sayesinde hassas cildim olumsuz etkilenmedi. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.


Nivea'nın yine 50 üzeri koruma sağlayan vücut kremi de elimden düşürmediğim bir ürün oldu. Sürüldüğünde beyaz dursa da, daha sonra emiliyor. Nemlendirmesi, koruması gayet güzel. Birazcık ağır bir his bırakıyor ama ben çok da rahatsız olmadım.


Sebamed şampuanı 1 aydır kullanıyorumdur sanırım. Saçımdaki dökülme çok net bir şekilde azaldı diyemem ama yavaş yavaş biraz daha az döküldüğünü hissediyorum. Yine, Sebamed ter kokusunu önleyici sprey tatilde en büyük yardımcım oldu. Parfüm gibi bir kokusu yok, sadece ferah bir kokuya sahip. Oldukça etkili. 

Gördüğünüz gibi mümkün olduğunca sade tuttuğum 'temel' ürünlerim bunlardı. Sizin memnun kaldığınız ürünler hangileri?

Sevgiler...

4 yorum

  1. Vuuuv süper ürünler. Johnsons baby şampuan çok hassas ve güzel temizliyor bence de. Global kremi merak ettim denemek istiyorum ben de
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mutlaka denenmeli ama sadece sivilce uzerine :) cok tesekkur ederim bu arada:)

      Sil
  2. Johnsons baby şampuanla tüm yüzümü yıkıyordum ama artık sadece gözlerimi yıkıyorum. İçerisinde şampuanlarda olan sülfat var buda yüze pek gelmez bence, her ürünü amacı doğrultusunda kullanmak lazım. La roche güneş kreminden aşırı memnunum bende. Güneş sonrası losyon olarak la ligneyi öneririm Gratislerde büyük boyu 7tl gibi birşeydi. Bir de la rochenin hydraphase legeresi parfümlü, keşke parfüm olmasaydı cildimiz kıymetli sonuçta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin,sampuani acilen aldim zaten hemen kullandigim urune gecis yapicam. parfum maalesef pek cok urunde var,dikkat etmek lazim tabi.

      Sil