MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

MAC 217 Fırça

Herkese merhaba;

Bugün MAC'in en çok satan fırçasıyla karşınızdayım. Baştan söylemeliyim ki, bu yoğun ilgiyi fazlasıyla hakediyor. Neden derseniz, tek bir fırçayla birden fazla şey yaparak oldukça güzel sonuçlar elde ediyorsunuz. 



Fırçanın kılları gördüğünüz üzere sık, ne çok sert ne de çok yumuşak. Tam olması gereken düzeyde. Böylece farınızı dağıttığınızda neredeyse farı yok ederek fazla yumuşak bir görüntüye sebep olmuyor. Ben makyajımda önce gözümün crease bölgesini gölgelendirmede kullanıyorum, çok net bir görünüm oluşuyor. Kendisi aynı zamanda blending işlevine de sahip. Sürdüğüm farları yine aynı şekilde dağıtıyorum. Güzel, homojen bir sonuç çıkıyor ortaya.



217 fırçayı kapatıcınızı, krem farlarınızı veya bazınızı uygulamak için de kullanabilirsiniz. Ben henüz denemedim ama ünlü makyaj artistleri bu amaçla da kullanıyor.




Şu ana kadar kaç kere yıkadım hatırlamıyorum ama sayısı epey fazla. Buna rağmen hiç kıl dökme problemi ile karşılaşmadım. 

'Göz makyajında duruşu bu kadar mı değiştirir' dedirten bir fırça benim için. Hatta ikincisini de almayı düşünüyorum çünkü gerekliliği tartışılmayacak bir ürün.

Sevgiler...

2 yorum