MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Biten Ürünler ve Yorumlar

Merhaba;

Ürün bitirmek bizler için çok zor biliyorum. Özellikle makyaj malzemelerimiz bitmek bilmiyor. Ben de sadece bir tane makyaj ürünü bitirdim göreceğiniz üzere. Çok fazla uzatmadan şimdi ürünlere ve yorumlarıma bakalım:


Adidas Deodorant ; fırsat bulduğumda parfümünü almayı düşünüyorum. Eğer yazlık, hafif ve temiz kokuları seviyorsanız buna mutlaka şans verin derim. Harika bir koku.

The Body Shop DeoDry ; bu koltuk altı ürününün içerisinde zararlı maddeler bulunmuyor; fakat yaz sıcağında yapış yapış bir his bırakıyor ve kokusu zamanla kötüleşiyor. Bitirmeden atıyorum. 

Pantene Aqua Light ; 1 sene önce almıştım ve çok severek kullandım. Saçı gerçekten de yapıştırmıyor ve güzel bir nemlendirme sağlıyor. Aynı seriye dönüş yapmayı düşünebilirim. 


Rival de Loop Eyeliner ; Kullanırken kapağını açık bırakmamaya özen göstermeme rağmen, kalem kısmı kurudu ve maalesef kullanamadım. Sürdüğümde o pürüzsüz eyeliner görüntüsünü de vermedi ayrıca. Bu yüzden tekrar almayacağım bir ürün.

Tırnak Düzeltici ; Watsons' ın ürünüydi diye hatırlıyorum. Çok fazla bir verim alamadım , ancak daha iyilerinin olduğunu biliyorum. 

Benri Kare Pamuk ; Herkesin olduğu gibi benim de vazgeçilmezim. Bittikçe yenileri alınıyor.


La Roche Posay Köpük Temizleyici ; Çok memnunum. Bioderma biter bitmez hemen La Roche'a dönüş yapacağım. Yazısı burada

La Roche Posay Nemlendiriciler ; Rosaliac bitti diye üzüldüm. Oldukça memnun kaldığım, cildimi yatıştıran ve çok güzel nem veren bir nemlendirici. Effaclar Duo da çok sevdiğim bir ürün ama daha iyisine (yakında yazısını yazacağım) rastladığım için yeniden almayı düşünmüyorum. Yazıları burada 

5 yorum

  1. pantene den bende çok memnunum gökçecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, şampuanı ve saç kremi de güzeldi bu serinin :)

      Sil
  2. Şu anda effaclar duo kullanıyorum. Aldığıma pişman değilim ama ayılıp bayılmıyorum da. Bittiğinde başka bir ürün kullanmak istiyorum. Ve daha iyisi olarak bahsettiğin ürünün yazısını merakla bekliyor olacağım. ;) Önceden bir kopya falan versen azcık, ismi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma'nın bir ürünü, sivilcelere çok iyi geliyor :) gerçi aynı özelliklere sahipler mi diye araştırmadım ama bakıp öyle emin olayım :)

      Sil
    2. Beklemedeyim o vakit. ^.^

      Sil