MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Sephora Mineral Powder Brush - 45 Numara

Herkese merhaba,

Bugün, canım dostum Merve'nin bana doğumgünü hediyesi olarak aldığı fırçayı sizlere tanıtacağım. Kullandığım andan itibaren gönlümün sultanı oldu resmen.

Sephora'nın 45 numaralı mineral pudra fırçası, aslında kullanım amacı dışına çıkabiliyor. Her ne kadar mineral pudra fırçası olarak geçse de ben, renkli nemlendiricimi bu fırça ile uyguluyorum. Ayrıca yaptığım makyajlarda fondötenleri de bu fırça ile uyguladım. Gayet güzel sonuç aldım.



Beni en çok cezbeden yanı, kıllarının yumuşacık olması oldu. Yüzünüze ürünleri sürerken adeta masaj yapıyormuş gibi hissediyorsunuz. Fotoğraflardan da anlayacağınız üzere kılları seyrek değil, oldukça sık. 



2 haftadır sürekli kullanıyorum ve bu sürede yanılmıyorsam 4-5 kere yıkadım. Sonuç olarak, şu ana kadar kıl dökme sorunu ile karşılaşmadım. 



Ürünleri uygularken fırça izi bırakmıyor ; fakat bir keresinde, elimin ayarını kaçırarak ürünü yoğun bir şekilde sürüp yedirmeye çalıştığımda, doğal olarak iz bıraktı. Yani, size tavsiye edeceğim uygulama biçimi şöyle ; önce üründen az bir miktar alıp yüzünüzün her bölgesine dokundurmak. Daha sonra cildinize dokundurarak bıraktığınız ürünü, fırça yardımıyla tampon hareketlerle yedirmek. En güzel ve doğal sonucu bu şekilde alıyorsunuz.



Fırçanın yıkadıktan sonra kuruma süresi ne çok kısa ne de çok uzun. Ortalama bir sürede kuruyor.

Satış fiyatı 42 lira olan bu fırçadan çok çok memnun kaldım. Hatta ikincisini almayı bile düşünüyorum. Sizlere de gözüm kapalı tavsiye ederim.

Sevgiler...

14 yorum

  1. Benim en çok sevdiğim fırçam. Makyaj uygulaması yaptığım kişilerde de sık sık kullanıyorum. 4ad var elimde :) Çok yönlü bir fırça. Hem fondoten hem pudra hem allık herşey için kullanabilecek boyut ve yapıda. İlk aldığımı 2senedir kullanıyorum hiçbir dökülme bozulma yapmadı. Kesinlikle verdiğim parayı fazlasıyla hakediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 senedir dökülme olmadıysa çok iyi o zaman. Bende 1 tane olduğu için sadece kapatıcı ürünlerde kullanabiliyorum maalesef ama evet allıkta çok iyiymiş. Makyaj yaptıklarım 'n'olur yüzümden çekme, biraz daha sür' diyorlar :) yumuşacık :)

      Sil
  2. Aklıma soktun şimdi bu fırçayı gidip kesinlikle denemem lazım :) Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, bence herkesin en azından bir tane sahip olması gerekiyor :)

      Sil
  3. Mac 187 ye 100 tl vermek yerine bu alınabilir kuzum evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC fırçalar maalesef biraz cep yakıyor ama bu fırça da çok başarılı canım, kesinlikle alınabilir :)

      Sil
  4. Yaklaşık 3 Yıldır kullanıyorum. Hiçbir şekilde dökülme yapmadı. Toz pudralarımı ve likit fondötenlerimi bununla uyguluyorum. Favori fırçalarımdan biri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim ve öyle kalacak galiba, dökülmediğini duydukça daha bir sevdim şimdi :)

      Sil
  5. bu fırça candır :) ve sephora kesik uçlu allık fırçasınıda şiddetle tavsiye ediyorum :) mac alınmak zorunda değil bu fırçalardan gerçekten kalitenin dibi ve harikaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittiğimde mutlaka bakayım o zaman çünkü güzel bir allık fırçasına ihtiyacım var gerçekten, elimdeki fırça hiç dağıtmıyor :( kesinlikle çok kaliteliler :)

      Sil
  6. güle güle kullan benimde almak istediğim fırçalar arasında bakalım ne zaman kısmet olucaksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. en kısa zamanda sahip olursun inşallah, harika bir fırça :)

      Sil
  7. gercekten merak ettigim bi fırca sanırım alıcam bukadar güzel yorumdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka alınmalı, umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil