MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Sephora Coral Flush Allık

Herkese merhaba, 

Doğumgünümde canım dostumdan gelen bir başka hediye, bugün size tanıtacağım allık oldu. Allıklarda gönlüm gittikçe pembe renklere kayıyor ama bu allığın rengi benim için hiç de yabana atılacak türden değil. Alınan günden beri severek kullanıyorum. Şimdi gelelim özelliklerine ;


Rengini tanımlamak biraz zor aslında. İçerisinde altın ışıltıları olan bronz-şeftali, ışıkta bakıldığında azıcık pembelik de barındırıyor. Ben NARS Orgasm allığı hiç kullanmadım; fakat bu allık sanki Orgasm'ın bir tık daha şeftali hali gibi. Bu konuda kullananların fikirlerini bekliyorum :) Işıltılar cilde sürüldüğünde belli oluyor ancak abartılı da durmuyor. 

Bronz bir makyaj yaptığınızda daha çok yakışacağını düşünüyorum ve bence her ten rengi rahatlıkla kullanabilir. 



Pigmentasyon açısından zayıf sayılır. Bu yüzden fırçayı birkaç kez allığa sürmek gerekiyor. Böylece tam rengi elde ediyorsunuz. Kalıcılığı hoşuma gitti, 4-5 saat yenileme ihtiyacı hissetmedim. Yapı olarak çok yumuşak değil, fırçaya alındığında hiç tozutma yapmıyor. 

 

(Fotoğraftaki rujla uyumlu değil, evet :) size göstermek için sonradan sürdüğüm için böyle oldu.)

Bu benim Sephora allıklarıyla ilk deneyimim oldu ve bence güzel renk seçenekleri olan bu allıklara şans verilebilir. 

Sevgiler...


8 yorum

  1. Bu ton allıklara bayılıyorum! Güzel günlerde kullan,sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, gerçekten rengi çok güzel :)

      Sil
  2. coral dedin 12den vurdun beni
    hiç denemedim sephora allıkları ama deneyebilirim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu renklere alışık olmadığım halde çok sevdim, pigmentasyon zayıf ama geriye kalan her şeyi çok güzel :)

      Sil
  3. Rengi çok yakışmış canım :) Açık buğday tenlisin sanırım fotodan anladığım kadarıyla. Ben sürsem tokatlanmış gibi dururdu muhtemelen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sağol hayatım aynen açık buğday sayılırım, vücudum yandığından yüzümden bir ton koyu kapatıcı sürdüm. senin ten rengine çok özeniyorum ya, az daha beyaz olsaydım fena olmazdı :)

      Sil
  4. Fiat bilgisi nedir acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı çok net hatırlamıyorum ama 25 civarı olması lazım :)

      Sil