MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Rimmel London Apocalips Nude Eclipse

Herkese merhaba,

Bugün, doğal  tonlarda ruj arayışımı sonlandıramadığım için bir süre kullanmak zorunda olduğum bir ürünle karşınızdayım. Rimmel London markasının Apocalips serisinden olan, sıvı ruj olarak adlandırabileceğimiz bu ürünler oldukça yankı uyandırdı ve yazısını yazmakta çok geç kaldım. 


Bu kadar sevilince memnun kalacağımı düşünmüştüm ama zoraki kullanıyorum desem yeridir. Şimdi, neden sevmediğimi tek tek açıklayım :

  • Herkesin belirttiği gibi kokusu gerçekten ilk sürüldüğünde rahatsız ediyor, ancak daha sonra geçiyor.
  • Kalıcılığı çok zayıf, bende bir saat bile zor dayandı diyebilirim.
  • Dudaklarım çok kurudur ve mutlaka dudak kremi kullanırım; fakat buna rağmen kusurları çok belli etti.
  • Rengi bende çok cansız durdu.

Aslında bu tarz sıvı ürünleri kullanmayı seviyorsanız, yapısı hoşunuza gidebilir. Daha önce hiç dudak parlatıcısı kullanmadım ama sanıyorum ki, yapı olarak bir parlatıcıdan daha katı. Gloss tarzı ürünler size fazla yapışkan geliyorsa, Apocalips serisi biraz daha katı yapısıyla sizi memnun edebilir. 



Doğal tonlarda denemek istediğim birkaç ürün var. Bunlar arasında MAC Myth uzun zamandır aklımda. Umarım en kısa zamanda deneme imkanım olur ve beklediğim sonucu alırım diyerek, bu ürünü bir daha alamayacağımı üzülerek söylüyorum.

Sevgiler...

10 yorum

  1. aslında rengi hoş durmuş tam nude gibi görünüyor oysaki...bende de 7-8 değişik nude var hiçbiri istediğim gibi durmuyor çıldırıciim !!!

    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek nude bulmak çok zor cidden.aslında ışıkta biraz canlı durmuş, normalde bende daha soluk görünüyor :(

      Sil
  2. çok güzel bir nude bence :)

    YanıtlaSil
  3. The Balm Mai Bilssbepaid'i tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Güzel durmuş aslında. Rimmel'in siyah kaplı rujlarından 03'e bir bakmanı öneririm, güzel bir nude. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam mutlaka bakacağım :) nude delight vardı bir de mor kaplı seriden, kalıcı değildir diye alamadım ama elim hep gitti :)

      Sil
  5. Ben de hiç sevmiyorum. Bitsin diye evin içinde sürüyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bu sıvı ruj olayı bana göre değil, yaşasın matlık :)

      Sil