MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Clinique All About Eyes - Göz Kremi

Merhaba ; 

Sizlerle aslında almaya çok da niyetli olmadığım, setin içerisinde bulunduğu için mecburen kullanmak durumunda kaldığım, Clinique All About Eyes göz kremini paylaşacağım. Böyle söylüyorum tabi ama kesinlikle kötü bir krem değil, onu belirtmeliyim öncelikle. Bu arada, kremi 1-1,5 aydır düzenli olarak kullanıyorum. Az çok fikir sahibi oldum diyebilirim.



Bu göz kremi, zaten özelliği itibariyle çok hafif yapıda. Şişlikleri, morlukları azaltacağını ve ince çizgileri gidereceğini iddia ediyor.

Daha önce de belirttiğim üzere, göz çevrem aşırı kuru. Maalesef, All About Eyes nem bakımından zayıf olduğu için kuruluğu gidermede faydasını göremedim. Setin içinde bulunmuyor olsa, bu sebeple özel olarak gidip alacağım bir krem değil. Yani eğer bir göz kreminden nem vermesini bekliyorsanız, sizin için yeterli olmayacaktır. 


Öte yandan, şişliklere oldukça iyi geliyor. Somut bir şekilde görüyorsunuz sürdükten sonraki farkı. Morluklar hakkında ise yorum yapamıyorum çünkü göz çevremde böyle bir problemim yok. 

Makyaj yapmadan önce sürdüğümde, hafif yapısı sayesinde gün içerisinde akmaya sebep olmadı.

İnce çizgiler konusundaki başarısını ise daha uzun süre kullanıp yorumlamak gerekir tabi. Ancak bana öyle geliyor ki, çizgileri onarma işinde yoğun bir krem değil, kısa sürede ciddi anlamda onarıcı bir krem arayışındaysak, sonuç beklediğimiz gibi olmayabilir. Tüm bu ihtiyaçların aksine, sadece şişlik probleminiz var ve ağır bir krem istemiyorsanız, tam size göre bir ürün. 

Fiyatı 15 ml 99 TL.



Sevgiler...






4 yorum

  1. Clinique cilt bakımı konusunda gerçekten harika bir marka, güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,kesinlikle çok güvenilir bir marka :)

      Sil
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim. Yorumlarınıza da görsellerinize de bayıldım! Göz altlarında şişlik sorunu olan biri olarak denemek için sabırsızlanıyorum bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, çok sevindim yorumunuza :) umarım hoşunuza gider.

      Sil