MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Makyaj Çantamda Neler Var

Herkese merhaba,

Hazır yeni bir makyaj çantasına sahip olmuşken, makyaj çantamın içerisinde neler olduğunu da sizlerle paylaşmak istedim. Çanta belki birçoğunuza tanıdık geliyordur. Clinique'in rimel, göz kalemi, göz kremi ve ufak çantası set halinde satılıyor. Setlerin fiyatı ise ürünlere göre değişmekte. Ben hepsini 75 TL'ye almıştım. Yakında onların da yazısı gelecek. Dilerseniz setlere buradan göz atabilirsiniz: 

Setin bir parçası olan bu çantanın renkleri çok hoşuma gidiyor. Ayrıca sizler de benim gibi yanınızda fazla ayrıntı ürünler taşımıyorsanız, çok ideal.





Nemlendirme için her daim yanımda olan yardımcılarım La Roche Posay 50+ güneş kremi ve Nivea Dudak kremi. Güneş kremi evde sürülüp çıkıldığında, dışarıda sadece belli bir süre koruma sağlayacağından her daim yanımda bulundurduğum bir şeydir. Ayrıca renkli olduğu için, renkli nemlendiricimin üzerine yenileyebiliyorum. Bundan sonraki yazımda ayrıntılı olarak ele alacağım zaten kendisini.


İşte setin parçası Clinique High İmpact Extreme Volume Mascara ve Rimmel eyeliner. Rimelimle aram çok iyi ama biraz daha kullanıp karar vermek istiyorum. Eye Liner ise elimden düşürmediğim ve neredeyse her makyajımda olan malzemedir. 


En hoşuma giden kısım ise allık ve ruj :) Eye liner vazgeçilmezimdir orası zaten kesin ama ruj ve allık da benim için yeri değişmeyecek unsurlardır. İstediğim gibi doğal tonda bir ruj bulana kadar Rimmel Apocalips Nude Eclipse ile idare edeceğim. Allığım da The Body Shop'tan. Fotoğrafta fazla turuncumsu çıkmış ama aslında pembe-şeftali tonlarda, yazısına buradan bakabilirsiniz. Allığı uygulamak içinse kapaklı, taşıma açısından kolay bir fırça kullanıyorum.

İşte benim az ama öz makyaj çantam böyle, sizlerin makyaj çantasında değişmeyen ürünler neler ?









6 yorum

  1. High impact i kullandın mı? Extreme olmayanını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hiç kullanmadım onu,sadece uzatıcı etkisi var diye biliyorum

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. avon canım, ama çok çok eski bir fırça.annemindi hatta ona sordum markasını :)

      Sil
  3. Okumaktan çok büyük keyif alıyorum seni hep yaz ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok mutlu oldum bu güzel yoruma :)

      Sil