MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

MAC Pink Plaid Matte Lipstick-Mat Ruj

Merhaba,
MAC'ten ilk ürünlerimi almanın mutluluğu içerisindeyim. Uzaktan hayranı olduğum bu markanın ürünleri gerçekten bütün övgüleri hakediyor.

Baharın gelmesi ve yaz mevsimine girmemize az zaman kala, tam da güzel havalara uyacak bir renk seçimi yapmak istedim ve tercihimi pembeden yana kullandım. Zaten rujlarda pembe tonlarını çok seviyorum.


Yapısı: Mac'in Pink Plaid adlı ruju mat seriden. Zaten yanlış hatırlamıyorsam bu seride başka pembe yok. İçerisinde en ufak bir sedef,sim,ışıltı bulunmuyor. Mat yapıda olmasına rağmen kupkuru değil kesinlikle, ancak mutlaka bir lipbalm sürmeniz gerekiyor.


Kalıcılık: Benim ilk deneyişimde 4 saat dudağımda durdu ve rengi kaybolmadı, sürdüğüm şekilde duruyordu. Üstelik gün içerisinde üzerine birkaç kez dudak kremi sürdüm. Kalıcılığında mat yapıda olmasının da katkısı olduğunu düşünüyorum.

Pigmentasyon: Pigmentasyon konusunda da çok başarılı. Olumsuz bir şey söylemek imkansız

Aşağıda dudağımda duruşunu görebilirsiniz. Çok acele sürmek durumunda kaldığım için dudağımdaki kuru görüntüden dolayı özür diliyorum öncelikle ama görünüşünü göstermesem içim rahat etmezdi :)


Açık, açık buğday ve buğday tenlilerde hoş duracağını düşünüyorum. Tabi almadan önce ne olursa olsun denettirmenizde fayda var.

Bence kalitesi tartışılmayacak, cildinizde çok uzun süre duracak makyajlarda belki bir iki kez tazeleme ihtiyacı duyacağınız bu ruju rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Sevgiler...



12 yorum

  1. Çok güzel çok çok çok! Sevdiğim mavi alt tonlu pembe, kesinlikle almayı düşünüyorum. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,beğenmene çok sevindim.tam bu havaların rengi :)

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun kuzuumm, ben de pink plaid mi alsam snob mu karar verememiştim, zevkimiz uyuyormuş bak güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun birtanecim. Snob sende harika durdu,eminim bu da çok yakışır:)

      Sil
  3. Güle güle kullan, kendime yakıştıramasam da sende hoş durmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Listem git gide kabarıyor rujun rengi bir harika:) beklerim bloğuma:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengi o kadar güzel ki,vazgecilmezim oldu. hayırlı olsun,takibe aldım :)

      Sil
  5. Çok yakışmış bu renk sana aldığın allıkla(pink swoon) da çok güzel olmuş :)

    Benim bloguma da beklerim :)
    marstandusenkadin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,zaten takipçinizim :)

      Sil