MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

MAC Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream - Tester Yorumu

Herkese merhaba

Mineralize Charged Water Moisture adlı göz kremini daha önce MAC'ten yaptığım alışverişte denemem için bir kabın içine koydurttum. Aldığım günden itibaren 1,5-2 hafta boyunca kullandım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ; bu süre, herhangi bir cilt ürünü hakkında kesin kanıya varmak için elbette yeterli değil ; fakat ben, nemlendirme özelliği ve en azından gördüğüm etkiler bakımından yorum yapacağım.



Öncelikle ürünün özellikleri şunlar : 
Göz çevresini nemlendirerek canlandırma,
Kullanım süresi içerisinde, koyu renk halkaların azalmasına yardımcı olma, 
Çizgilerde azalma sağlama ve şişkinliği önleme.
(15 ml 95 TL)

23 yaşındayım ve doğru söylemek gerekirse, cilt bakımıma özen göstermiş olsam da, göz altı bakımı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Üstelik göz altlarım normalden oldukça kuru olmasına rağmen, dikkat etmedim. Haliyle mimik çizgileri biraz belli oluyor. Bir göz altı ne kadar kuru olabiliyorsa, işte benimki o düzeyde kuru. 

Ürünün nemlendirmesinden normalde memnun kalınabilir, ancak çok çok kuru göz altına sahip kişiler için yeterli olmayabilir. Dediğim gibi, bu nemlendirmesinin iyi olmadığı anlamına gelmiyor. (tabi kişiden kişiye değişen bir durum) Nemlendiriciliği benim için ilk sürdüğümde gayet iyi olsa da, kısa bir süre sonra cilt onu emdiği için tatmin edici olmadı ve eski kuru haline döndü.

Sürüldükten sonra belli olan, göz altını canlı göstermek için sanki içerisinde hafif sedefler var gibi. Morluk gibi bir problemim yok çok şükür. Ancak yine de ürünü uyguladığımda daha hoş bir görüntü elde ettim.

Şişkinlik sorunuma ise gerçekten iyi geldi. Özellikle sabahları uyguladıktan sonra, gözdeki yorgunluğu gerçekten alıyor.

Nemlendirmesi dışında bence başarılı bir ürün. Çizgiler için etkisini ise, birkaç ay denedikten sonra görmek mümkün olur. Aşırı kuruluk sorunu olmayanlara tavsiye ederim.

Sevgiler...


6 yorum

  1. Bu haftasonu tam boyunu aldım, çok büyük umutlarım var bu ürün için umarım nemlendirmesi dediğin gibi kişiden kişiye değişir ve bana yeter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim göz altlarım normalin baya baya üstünde kuru, ürünleri anında çekiyor :) o yüzden merak etme iyi gelir böyle bir sorun olmadığı sürece :)

      Sil
  2. denemek isterim bunu..şişkinliğe iyi geliyor deyince şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana iyi geldi gerçekten, o konuda YSL'nin kremi de güzel diyorlar

      Sil
  3. Selam cnm blogunu tesadufen kesfettim ve gerek fotografların gerekse yazıların gercekten cok kaliteli. Mineralize Charged Water Moisture benim surekli mac e gidince tester istedigim bir urun :) Benim göz altlarım oldukca kuru nemlendirmesini cok begeniyorum ancak gramajına göre fiyatı oldukca yuksek ne yazıkkı :/ Bana da beklerim.

    makeupbybgmblogspot.com (31 mayısta bitecek revlon/sleek/mac cekilişime katılmadıysan da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım çok sevindim :) göz kremlerinde kalite artınca fiyat iki üç kat artıyor maalesef. hemen takibe alıyorum ve katılıyorum :)

      Sil