MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

İstek Listesi

Herkese merhaba
Bu aralar sınavlarımın üst üste gelmesi sebebiyle bloğa vakit ayıramadığım için üzgünüm. Oldukça sıkışık bir dönemdeyim. Yazı yazmayı gerçekten özlüyorum. Kafamda sürekli ne yazacağımla ilgili plan yapıyorum.
Bugün sizlere gerçek anlamda ihtiyaç duyduğum, zaman içerisinde almayı istediğim ürünleri göstereceğim. Bu ürünleri, uzun araştırmalar sonunda belirleyip almaya karar verdim. Artık hepsini almak ne kadar sürer bilmiyorum :)


1. NYX Taupe, kontur işlemi için üzerine daha iyisini görmediğim bir allık. Uzun zamandır aklımda
2. MAC Rebel ruj, iddialı renklere pek yaklaşamasam da bir yerden başlamak lazım, harika bir renk
3. YSL Göz Kremi, ince çizgiler ve göz altımdaki aşırı kuruluk için tek umudum kendisi
4. NAKED BASICS Palet, gözlerimde kahve tonlarında far kullanmayı çok seviyorum. Mat olması ise benim için artı puan tabi.
5. Makyaj fırçasının her türlüsüne ihtiyacım var. Zamanla onları da tamamlayacağım.
6. MAC Haute and Naughty Mascara, rimelimin kullanım süresi dolduğu için içlerinde en acil olanıdır.

Benim istek listesinden çok ihtiyaç listem şimdilik bunlar. Hepimiz ihtiyaçlarımıza hemencecik kavuşalım :)
Sevgiler..

2 yorum

  1. İhtiyaçlarını umarım alırsın en kısa zamanda;) bende bugün alışveriş listemi tamamladım derken bir sürü yeni şeyle karşılaştım bir türlü istekler bitmiyor maalesef:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) makyaj bloggerı olunca ayrıntı ürünlere de bakıyoruz,öyle olunca ihtiyaç artıyor :)

      Sil