MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Bu Hafta Neler Aldım

Günün ikinci yazısından tekrar merhaba,

Geçtiğimiz hafta içerisinde kendime ihtiyacım olan birkaç şey aldım. Yorumlamam için yeterli fikrim olduğunda da, en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım. Şimdi neler aldığıma bakalım :


Yazın gelmesini beklemeden güneş kremi kullanmak şart. La Roche Posay cilt bakım ürünlerinde beni çok memnun eden bir marka olduğu için, tercihimi yine ondan yana kullandım. Diğer nemlendirici ise annem için alındı. Günlük, nemlendirmesi yoğun; fakat yağsız bir ürün. Merak edip deneyim dedim, ilk izlenimim güzel gibi.




Saç kremim bitmek üzere olduğu için yenisini aldım. Saçlarımın bakımı oldukça zordur ; kıvırcık, kuru ve cansız. Bu sebeple, nemliliğini ve canlılığını artırmak için bir de maskeyi denemek istedim. Daha önce Gliss denemiştim ve genel olarak memnundum, bakalım bu nasıl olacak

Kozmetik dışında bir şeyler de aldım. Mango'dan normalde pek aradığım türde şeyler bulamam ama bu sefer  sade ve şık olduğunu düşündüğüm kıyafetler buldum. Bu sezon gerçekten çok güzel kıyafetler vardı.


Umarım sizlerin de hoşuna gitmiştir. Hepinize güzel haftasonları diliyorum..

10 yorum

  1. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,daha güzelleri senin olsun:)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan hepsini:) la roche posayin samplesini kullanmaya başladım memnun kalırsam ben de almayı düşünüyorum güneş koruyucusunu:) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)bütün ürünlerim La Roche'un ve cildime gerçekten çok iyi geliyor

      Sil
  4. Güle güle kullan kuzum hepsini <3 La roche spf 50 bende de var ve memnun kalacağını düşünüyorum :)Mango'dan aldıkların çok şık. Dediğin gibi bazen markalarda bazı sezonlarda süper şeyler oluyor bazen de insan alacak hiçbir şey bulamıyor. Öpüyorum canımmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri senin olsun hayatım <3 La Roche beni yarı yolda bırakmadı inşallah bu sefer de bırakmaz :) öperim :*

      Sil