MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Bioderma'dan Gelen Tanışma Ürünleri

Herkese merhaba,

Bugün hayatımın ilk kargosunu aldım sonunda. Bir süre önce Bioderma, Global nemlendiricisini alanlara ürün kodunu internet üzerinden girdiklerinde, tanışma seti yolluyordu. Benim setim de elime bir gün önce ulaştı. 



Bunların içerisinde yıkama jelini şu sıralar kullanmaktayım ve önceden yorumlarımı yazmıştım. İsterseniz buradan bakabilirsiniz.

Geriye kalan, biri güneş koruyucu diğeri ise günlük olmak üzere iki nemlendiriciyi denedikten sonra yorumlarımı yazacağım. Nemlendiricilerim bitmek üzereyken güzel bir tesadüf oldu bu. 

Sevgiler...



4 yorum

  1. ne kadar şirinmiş boyutları. :)

    kardelen'de gördüm takibe aldım tatlım.bende beklerim. tekaska.blogspot.com

    öptüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şirinler :) hemen takibe alıyorum canım ;)

      Sil
  2. Jel haricindeki 2 ürünü bu tester boyutlarından denedim bu ay. ;) Cildim yağlıya dönük karma. Sivilce ve tabii ki parlama problemim var. Güneş kreminin herhangi bir güneş kreminden fazlası olmadı cildimi matlaştırma yönünde. O yüzden başka marka deneyeceğim. AKN nemlendirici ise, önce hiç işe yaramadığını düşündüm. Sonra sürdükten bir kaç dakika sonra cildimden soyulduğunu farkettim. Doğru mu yaptım bilmiyorum ama sürdükten sonra elimle kese yapar gibi tüm yüzümden soyup attım kremi. Geriye yumuşacık bir cilt kaldı. Ve evt, sivilcelerime de iyi geldi. Ama bu soyma işlemi beni çok yorduğundan hayır, almicam. :) [Dediğim gibi belki de soyulmaması gerekiyordur. :) Ama ben bu şekilde verim aldım. ;) ] Senin yorumlarını merakla bekliyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen soyulma sorunu var maalesef bunda da,bu soyma olayı sivilceleri yok etme amacı taşıdığından oluyor sanırım. cildinden kremi soyup atmak nemlendirme amacını ortadan kaldıracağı için peeling yapıp üzerine güzel bir nemlendirici uygulamanı tavsiye ederim :) La Roche Posay aklında bulunsun, inanılmaz memnunum. gerek güneş kreminden gerekse nemlendiricilerinden :)

      Sil