MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

The Body Shop Super Volume Mascara

Herkese merhaba,

Bugün sizlere daha çok günlük, sade makyajımda kullandığım The Body Shop markasının rimelinden bahsedeceğim. Göreceğiniz üzere siyah renkte bir rimel.


3 al 2 öde kampanyasından aldığım bu rimeli mezuniyetim için fotoğraf çekiminde kullanacaktım. Mağazadaki görevli oldukça dolgunluk verdiğini ve uzattığını söyleyince bir denemek istedim. Eve gelip denediğimde aslında dolgunluk konusunda yeterli olmadığını gördüm, en azından bahsedilen kadar değildi. Kıvrık göstermede ise iyi sayılır zira benim kirpiklerim çok da kıvrık olmamalarına rağmen güzel bir sonuç verdi.

Kirpiklerim uzun görünsün diyorsanız orta seviyede bir performans alabilirsiniz (bu durum biraz kirpiklerin yapısına bağlı olarak değişebiliyor ), bu şekilde bahsedince beğenmiyorum gibi oldu ; fakat kötü demiyorum, sadece gözlerinizin ön plana çıkmasını istediğiniz makyajlarda kurtarıcı olmayabilir.


Benim gibi sade makyajlarda, gözünüze hiç bir şey sürmediğinizde kullanabileceğiniz bir ürün. 

Gözlerimize temas ettirdiğimiz ürünlerde de sağlık açısından dikkatli olmamız gerekiyor. Şunu söylemem gerekir ki; benim gözlerim inanılmaz hassas. Sürdüğüm ürün anında olumsuz etki yaratabiliyor (yanma, sulanma, kaşınma gibi ) ; fakat bu rimelde kesinlikle böyle bir etkiye rastlamadım. Dolayısıyla bence içerik olarak sizi rahatsız etmeyecek bir rimel. Zaten içerisinde nemlendirici marula yağı ve balmumu barındırıyor. Böyle olunca bizden artı puanı alıyor. 


Ben rimeli sürerken birkaç kez daha üzerinden geçtim; belki kirpiklerim biraz yapışmış gibi görünebilir. Normalde kirpikleri tek tek ayırdığını, birbirlerine yapıştırmadığını söyleyebilirim.



Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum...

4 yorum

  1. Ben de şimdi baktım blogunuza,çok ferahlatıcı ve güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu, çok sevindim :)

      Sil
  2. bloğunuz hayırlı olsun bana da beklerim :) bu rimelin hassas gözlere gelmesi iyi olmuş benimde gözlerim hassas o kaşıntı yanma hissi fena bir durum

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu takip ediyorum :)kesinlikle gözlerimi rahatsız etmemesi ve doğal durması en sevdiğim özelliği

    YanıtlaSil