MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

The Balm Nude'tude Far Paleti

Güzel bir bayram gününden herkese merhaba,

The Balm'ın nude paleti aslında almakta geç kaldığım ve sonunda kavuştuğum bir ürün oldu. Çünkü kahve, pembe tonlarında makyaj yapmayı seviyorum, bana daha çok yakıştığını düşünüyorum. Tek çekincem ışıltılı farları kullanmaktı  ; fakat zamanla alıştım ve hatta neredeyse mat far kullanmaz oldum diyebilirim. Makyajda orantı yakalandığı sürece, hafif ışıltılı ürünler kesinlikle sırıtmıyor.




Nude paletinin içerisinde toplamda 12 renk bulunuyor, bunların 4 tanesi mat. Mat ve ışıltılı renklerin birlikte olması güzel olmuş.

Işıltılı renkler, abartılı bir duruşa da sahip değiller. Sürüldüğünde gözlerinize hoş bir aydınlık veriyor.

Pigmentasyonları bana göre güzel , sürüldüklerinde renklerini güzel veriyorlar. Sert değil, oldukça yumuşak yapıdalar. Eğer hafif yağlı veya yağlı bir göz kapağına sahipseniz, mutlaka far bazı kullanmanızı öneririm. Aksi takdirde kısa bir süre içerisinde göz kapaklarınızda birikme yapacaktır. 

Kalıcılık konusunda da beklediğimden iyi çıktı. Maksimum 6-7 saat silmediğim makyajımda renkleri olduğu gibi duruyordu, ancak dediğim gibi far bazı kullanılmadığında birikme yapıyorlar.



Yukarıda gördüğünüz üzere Sassy rengini göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatmada kullanıyorum. Oldukça güzel bir aydınlık veriyor. 






Benim gözlerim çok hassas olmasına rağmen, alerjiye sebep olacak bir durum oluşmadı.

Günlük makyajımda elimden düşürmediğim ve düşürmeyeceğim bu paleti bir deneyin derim. İsterseniz gece makyajında, isterseniz sade-günlük bir makyajda yardımcınız olacaktır.

Bol fotoğraflı bir yazı oldu. Umarım sıkılmamışsınızdır :) 

Hepimizin 23 Nisan ULUSAL EGEMENLİK ve Çocuk Bayramı'nı kutluyorum...

Hiç yorum yok