MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Rimmel Eye Liner

Merhaba,
Bugün sizlere neredeyse her makyajımda severek kullandığım, Rimmel markasına ait eye liner'ı tanıtacağım. Dediğim gibi çok sık kullandığım bir ürün. Benim için negatif bir yönü yok diyebilirim. Çünkü renk vermesi açısından oldukça başarılı ve sürüldükten sonra makul sürede kuruyor. Bende kesinlikle akma meydana gelmedi. Kalıcılık bakımından da oldukça iyi; 7-8 saat kadar makyajımı temizlemediğim zamanlarda sürüldüğü anki gibi durduğunu söyleyebilirim. Makyajımı temizlerken kalıcılığı iyi olmasına rağmen, çıkarmada güçlük çekmedim. Yalnız çok çok ince bir görüntüsü yok, fırça kısmı biraz kalın. Gerçi ben ince görünmesini istediğimde kirpik diplerine daha çok kaçarak dengeliyorum. Watsons'tan yanlış hatırlamıyorsam 14 liraya almıştım. Eğer eye liner arayışındaysanız, aklınızda olabilecek bir ürün.





Sevgiler...



2 yorum