MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Pastel 105 Numara Oje

Merhaba,

Daha önce ojelerimle ilgili yazı yazmadığım için bugün bir değişiklik yapmak istedim. Ben Gratis'te Pastel ojelerden bir tane aldığımda ikinci ürün kampanya sebebiyle % 50 indirimli oldu. Pastel ojelerinin renklerini gerçekten çok seviyorum, oldukça geniş ve alışılmışın biraz dışında seçenekleri var.

Bu ojeyi tek kat uygulamama rağmen rengini güzel verdi. İkinci kez üzerinden geçmeye ihtiyaç duymadım, ama ikinci bir geçiş yapılırsa tırnakta ağır bir his bırakabilir. Yapısı biraz yoğun, içerisinde sedefler bulunmakta.


Kuruma süresi de bana göre iyi, tabi bir dakikada kurumuyor ama makul bir sürede tırnaklarınız hazır oluyor. Sade, hoş bir rengi var. Renk tanımlamada biraz tereddütlüyüm ama pembe,kahve,bakır tonlarının her birinden var ve hepsinin en açık hali gibi.


İndirim devam ediyorsa kaçırmayın derim.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum...

6 yorum

  1. ben de bu kız oje sürmüyor herhalde diyordum. tırnakların gerçekten de çok sağlıklı :)
    bu arada yeni şablonun çok güzel olmuş daha fazla oje yazısına devam tamam mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorum için :)havalar da düzeldiğine göre renk renk oje yazıları yazmalıyım dedim:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim daha güzeli senin olsun :*

      Sil
  3. rengi çok hoş tam benlik renk :)
    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,doğal ama ışıltılı bence de hoş :)

      Sil