MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

NARS-Pure Radiant Tinted Moisturizer / Renkli Nemlendirici

Herkese merhaba :)

Bugün almak için sabırsızlandığım ve nihayetinde kavuştuğum bir ürün olan Nars Renkli Nemlendirici ile karşınızdayım.

Yaz mevsiminin yaklaşmasıyla fondötenler daha az kullanılır oluyor veya hiç sürülmüyor bile. Zira ciltte, çekilmez bir ağırlık yapıyor. Bu sebeple BB kremler, renkli nemlendiriciler hafif yapıda oldukları için tercih ediliyorlar. 

Nars'ın renkli nemlendiricisi hakkında övgü dolu yazıları okuyordum ve merak edip Ankara/Ankamall Sephora'da cildime uygulattım. Zaten duruşunu görür görmez almalıyım dediğim bir ürün oldu.



Ürünün özellikleri ve vaadettikleri:
* yağ içermiyor (oil-free)
* 30 faktörlük koruma sağlıyor
* anti-aging özelliği var
* nemlendirme sağlarken, sağlıklı bir ışıltı veren yapısı var
* uzun süreli kullanımlarda siyah nokta ve lekelerde azalma sağlayacağını iddia ediyor.
* sürüldüğünde gözenek ve çizgilerin görünümünü en aza indirmeyi hedefliyor



Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, bende bulunan St. Moritz rengi ten rengime oldukça koyu ; fakat yaz yaklaştığı için, istemeden de olsa ten rengim bir iki ton atacak. Uzun süreli kullanmak istediğim bir ürün olduğundan, daha sonra kış mevsimi için Alaska rengini alacağım.


Duruşu : Ben cildime parmaklarımla, normal nemlendirici sürer gibi uyguladım. Gerçekten çok doğal bir duruşu var. Asla kalıp görüntüsü yaratmıyor. Özelliklerinde belirtildiği gibi, cilde sağlıklı bir parlaklık veriyor. Yağlıya dönük karma bir cildim olmasına rağmen bu durumdan rahatsız olmadım. Yine de, yağlı cilde sahip olanların ciltlerinde deneyip öyle karar vermelerini tavsiye ederim.

Kapatıcılık : Yüksek kapatıcılığa sahip bir ürün değil, ancak bir renkli nemlendiriciye göre benim için oldukça başarılı. Bende gözenek, cilt lekesi, kızarıklık var ve tamamen olmasa bile önemli ve yeterli ölçüde kapatıcılık sağladı. Kapatıcılığı güzel olmasına rağmen, cildimde hiçbir şekilde ağırlık yapmadı, cildimin nefes aldığını hissettim. Sanki sadece nemlendirici sürmüşüm gibi oldu. Bana göre gözeneklerde tıkama yapmayacak bir ürün.



Kalıcılık : Ben makyajımı maksimum 6-7 saat cildimde tutuyorum. Günün sonunda ise herhangi bir bozulmaya rastlamadım, sürdüğüm haliyle duruyordu.

Sivilcelenme: Benim cildim en ufak bir şeyde sivilcelenir ama şimdilik böyle bir etkiyle karşılaşmadım. Üstelik La Roche Posay nemlendiricimin üzerine uyguladığım halde.

Bence kuru, kuruya dönük karma ve karma ciltlerin memnun kalabileceği bir ürün. T bölgesinde gün içinde parlama yapabilir, ancak ben bende meydana gelen parlamadan rahatsız olmadım. Hafif bir pudrayla kontrol altına alınabilir.

Tekrar söyleyim ; yağlıya dönük karma ve yağlı ciltlere ise almadan önce mutlaka denemelerini öneriyorum.


Son olarak, kullanım açısından oldukça bereketli bir ürün. Çok az bir miktarını elime almama rağmen tüm cildimi kapatmaya yetiyor.

Cildimize doğrudan temas eden ürünlerde , bana kalırsa güzel bir seçim yapmak her şeye değer. Fiyatını fazlasıyla hakeden bir ürün. Olumsuz yanını görsem mutlaka belirtirdim ama şu ana kadar başıma bir şey gelmedi. Dolayısıyla sizlere de önerebileceğim güzel bir ürün.

Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum...

11 yorum

  1. Ah dün denedim denemez olaydım, ilk görüşte aşk oldu resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bebeğim ya..her şey bir yana bu bir yana :)

      Sil
  2. fiyatı ne kadar olmuş acaba??

    YanıtlaSil
  3. İlk fırsatta denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Görkem'n blogundaki görür görmez işte ihtiyacım dediğim ürün diyip hemen Taksim Demirören Sephora Nars standına kendimi atmıştım. Nars görevlisi arkadaş cilt tipimi öğrenince -yazları yağlıya dönük karma- size iyi gelmez çok parlama yapar zaten hafif yağlı bir ürün deyince üzülerek çıkmıştım mağazadan. Oil free olduğu gözümden kaçmıştı açıkcası. Bir ara tekrar bir bakayım ben buna. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları gerçekten bilgili olmuyor, bana yardımcı olan kişi oldukça ilgili davrandı.almam konusunda da zorlamadı.cildinde gün boyu duruşunu görüp öyle karar ver mutlaka ;)

      Sil
  5. Benim de T bölgemde sorun oluyor ama denemek istiyorum. Umarım hayal kırıklığı yaşatmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güveniyorum bu ürüne umarım sorun yaşamazsın :) mutlaka yüzüne uygulattır almadan önce ;)

      Sil