MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Maybelline Ruj ile Emily Dudak Kalemi

Merhaba,
Daha önce alışveriş yazımda Emily markasının 204 numaralı dudak kalemini size fotoğraflamıştım. Bu dudak kalemini, önceden aldığım ve favorim olan Maybelline'in 210 numaralı ruju ile uyabileceğini tahmin ederek denemek istedim. Sonucunda da iyi ki almışım dedim. Çünkü renkleri benim dudağımda inanılmaz güzel örtüştü.


Yaklaşık 2 liraya aldığım bu dudak kaleminden iyi bir performans beklemiyordum ; fakat denediğimde oldukça başarılı olduğunu gördüm. 

Yapısı sert değil, sürümü oldukça yumuşak. Dudağınıza ilk sürüşünüzde rengini olduğu gibi veriyor. Kalıcılığını da çok merak ediyordum ve 6 saat boyunca makyajımı çıkarmadım. Sonucunda ise rengi ilk sürüldüğü anki gibi olmasa bile, temelde olduğu gibi duruyordu.



Kalıcılığın yanında en önemli özelliklerinden birisi ise akma, bulaşma yapmaması. Bu konuda da asla yarı yolda bırakacak bir ürün değil.



Fiyatını da düşündüğümüzde bence şans verilmesi gereken bir ürün. Eğer 204 numaralı kalemi alacaksanız Maybelline'in 210 numaralı ruju da aklınızda olabilir. Birlikte inanılmaz uyumlular. Rujun kalıcılığı mükemmel değil (bir şey yiyip içmezseniz 4 saat gibi bir süre dayanıyor) ama ben rengini o kadar çok seviyorum ki, gün içerisinde bir iki kere tazelemek beni rahatsız etmiyor.

Umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur, hepinize güzel bir hafta diliyorum...

4 yorum

  1. Bende de var kuzum bu rujdan rengi de çok doğal duruyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum, vazgeçilmezim oldu resmen :)

      Sil
  2. çok uyumlu durmuş hakikaten.. kalem bende var ruja da bakmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım, çok seviyorum ben renklerini

      Sil