MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Küçük Bir Alışveriş/ Gratis

Merhaba,
Bugün sizlerle Gratis'ten neler aldığımı paylaşmak istedim. En kısa zamanda ürünleri deneyip yorumlarımı yazacağım. Özellikle The Balm'ın Nude paleti başlı başına bir yazı olacak :)

Fırça konusunda büyük kıtlık yaşıyorum gerçekten. Real Techniques fırçaları yurt dışından tanıdıklar vasıtasıyla getirtmeye karar verdiğimden beri, mümkün olduğunca fırça almamaya çalışıyorum. Fırçalar gelene kadar idare etmek için Eco Tools kapatıcı fırçası aldım. 

Doğal tonlarda farları çok sevdiğim ve bu tonlarda çok az farım olduğu için Nude paletini almak benim için kaçınılmaz oldu.

Emily dudak kalemini ise fiyatı çok çok uygun olduğu için deneme amaçlı aldım. Şimdi aldıklarıma bakalım :





Sevgiler...

8 yorum

  1. Hayırlı olsun bebek! bu kapatıcı fırçasını ben de gördüm hatta alsam mı dedim çünkü hiç kapatıcı fırçasına benzemiyor, çok güzel far fırçası olur gibi geldi bana, kullan görüşlerini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bitanem. inan ben de alırken hem far (hatta çoğunlukla far) hem kapatıcı fırçası olarak kullanırım dedim, malum fırçam az :)deneyip hemen yazarım :*

      Sil
  2. nude tude ben de istanbul dan getirttim eşime doğal tonlar diye ancak simli çıktıyarıya yakın kısmı.parlak far hiç yakışmıyor denemeyip başkasına mı devretsem bilemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mat farlarla birlikte de kullanabilirsiniz aslında ya da içerisinde sim değil ama sedefli hoş ışıltılar olan renkleri seçebilirsiniz sadece. nude paleti çok sevdiğim için devredin diyemedim :) siz bilirsiniz tabi, hoşunuza gitmediyse mat paletine bakabilirsiniz.

      Sil
  3. evet sanırım öyle yapıcam zira parlak tonlar asla gitmiyor bana.. bu arada yaşım senden oldukça büyük ama işte öğrenmenin gerçekten yaşı yok bunu 1 kez daha anladım ;) seni de beklerim http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle aman aman bir bilgi sahibi değilim ama ufak tecrübelerle yardımcı olmaya çalışıyorum :) takibe alıyorum hemen :)

      Sil
  4. İyi ki Gratis the balmı getirmiş, en az diğer ürünleri kadar Nude Tude palete aşığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ! tasarımı, renkleri, ışıltıları her şeyi güzel :)

      Sil