MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

İnglot Pudra

Herkese merhaba :)
İnglot markasıyla yaklaşık 3 yıl önce tanıştım ve gerçekten hayranlık duyduğum bir marka oldu. Bana göre ürünlerinin kalitesi tartışılmaz. Oldukça yumuşak yapıda ve pigmentli olduklarını gördüm. Kalıcılıkları da aynı şekilde çok başarılı. Zaten mağazadan içeri girdiğinizde o renk cümbüşü sizi hiçbir şey yapmanıza gerek kalmadan direk kendine çekiyor :)

Öncelikle İnglot pudram dibini gördüğüm nadir ürünlerimdendir. Yapısı inanılmaz yumuşak, birazcık tozutma sorunu yaşadım, ama yüze sürüldüğünde sıkıntı yaratmıyor. Cildimde yağ kontrolünü olabildiğince iyi sağladığını gördüm. Ayrıca sivilcelenme problemi de yaşamadım. Ben 14 numaralı bu pudrayı yazın yüzümde kullandım; fakat daha sonra cildime koyu gelmeye başladığı için hatlarımı belirginleştirmek için yanak, çene ve alın bölgeme uyguladım. Oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim, cildinizde uzun süre dayanıyor. 

Tek başına kullanıldığında kapatıcılık açısından çok sorunlu ciltlerde yeterli olmayabilir, ancak BB krem,renkli nemlendirici veya fondöten gibi ürünler üzerine uygulandığında kusursuz görünecektir. 






İnglot markası önemli ölçüde memnun kaldığım nadir markalardan gerçekten. En çok da farlarına sahip olmayı istiyorum. Yine oldukça pigmentli olduklarını duydum :)

Kendinize iyi bakın, sevgiler...

2 yorum

  1. inglot gerçekten çok kaliteli bir marka umarım yeni pazarlama girişimiyle daha çok şehire hitap eder.Ben özellikle cilde aydınlık taze görünüm veren fondötenini ve farlarını merak ediyorum.Bu arada banada beklerim izleyicim olursan çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farları ben de çok merak ediyorum;yapıları,renkleri güzel görünüyor.hemen takibe alıyorum :)

      Sil