MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Eco Tools Airbrush Concealer Brush / Kapatıcı Fırçası

Herkese merhaba,

Şimdi size daha önce alışveriş yazımda bahsettiğim, Eco Tools'un kapatıcı fırçasını tanıtacağım. Daha önce de söylediğim üzere çok fazla fırçam yok. Bu fırçayı görür görmez çok amaçlı kullanabileceğimi düşündüm. Nitekim öyle de oldu. 

Kapatıcı fırçası olarak geçmesine rağmen, harika bir blending fırçası işlevine de sahip. Yani oldukça yumuşak bir şekilde farınızı dağıtıp, güzel geçişler yakalayabilirsiniz. Kılları sert değil, aşırı yumuşak da değil ama yumuşak diye tabir edebiliriz. Böyle olunca göz çevrenize de rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


Kapatıcımı da bu fırçayla uyguladım. Benim için sonuç oldukça tatmin edici oldu. Yalnız burada şunu söylemeliyim ki; hangi fırça olursa olsun, ister iyi ister kötü, bir kapatıcıyı cildinize uygularken az bir miktar alıp pıt pıt hareketlerle iyice yedirmeniz gerekli. Cilt onu emdikten sonra tekrar ikinci bir geçişi yapabilirsiniz. Fırçanız çok kaliteli dahi olsa, ürünü yedirmeden uygulama yaparsanız; fırça izi de belli olacaktır,çizgilerinize de birikecektir. 




Fırçanın fiyatı 10 TL. Ben Gratis mağazasından aldım. Fiyatını da göz önünde bulundurduğumuzda performansı oldukça başarılı. Uygun fiyatlı ve kaliteli fırça arayışındaysanız, tavsiye edeceğim bir ürün olur.

Sevgiler...

7 yorum

  1. Bugün tamda bu fırça üzerine araştırma yapuyordum,tekli tekli satılıyor sanırım fırçalar dudak için olan fırçayıda almak istiyorum bu fiyat gayet uygun bana güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. uygun fiyatlı ve çok çok başarılı, gidip bir tane daha alacağım :)

      Sil
    2. Aldım bilee :)))Concelaer deluxe almışım ben bunu yerine ama onuda sevdim şuan kullanıyorum güzel fırça baya dilersen onu alabilirsin rahatlıkla tavsiye ederim ;)

      Sil
    3. güle güle kullan canım :) bakayım ben de o zaman gittiğimde, zaten hepsini alasım geliyor :)

      Sil
    4. Teşekkürler şekerciğim :) Al al indirim olurda olaki 20TL'e düşerse set bende alabilirim aksi takdirde almayı düşünmem (:

      Sil
  2. ben de aldım bu fırçadan, fiyatına göre çok iyi bence de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok başarılı; ikincisi,üçüncüsü bile alınabilir

      Sil