MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Deneyip Memnun Kalmadığım Ürünler

Herkese merhaba,
Bugün daha önce alışveriş yazılarımda bahsettiğim ve pek de memnun kalamadığım ürünleri size göstereceğim. 


Öncelikle Essence'in kapatıcısından başlayım; kendisini birkaç kere kullandım, ama sanırım atmak durumundayım. Göz altlarım fazla sorunlu sayılmaz, o yüzden ürünlerde yüksek kapatıcılık aramıyorum. Bu ürünün de kapatıclığı az ; fakat beni en çok rahatsız eden yanı çizgilerime bariz bir şekilde dolması oldu, hem de daha sürer sürmez. Günün sonunda ise tüm kapatıcı çizgilerin içindeydi zaten. Pudrayla sabitlemeyi denedim( ki normalde yapmadığım bir şeydir) onun da faydası olmadı. Bir de sebebini bilmediğim bir şekilde göz altlarımda pütürcükler ve hassasiyet oluştu. Bunun sebebini direk ürüne bağlamak istemiyorum, ama kullanmaya başladıktan önce olsa dikkatimi çekerdi mutlaka. Kısacası artık gözüme ve cildime doğrudan temas eden ürünlerde dikkatli davranmaya karar verdim. Tabi bunlar tamamen benim deneyimim, sizleri yanlış yönlendirmek istemem.


Down Under Natural's markasının sıvı saç kremini alalı 1 ay oldu ve dolayısıyla artık yorumlayabilirim. Benim saçlarım nemsiz, uzun ve kıvırcık. Bu yüzden iyi derecede nemlenmesi gerekiyor. Saç tipimi de göz önünde bulundurarak şunu söyleyebilirim ; bu ürünün nemlendirmesi çok zayıf. Saçlarımı azıcık bile nemlendirse neyse diyeceğim, ama uçları tiftik tiftik oldu ve oldukça kuru kaldılar. Belki sizin saçlarınız düz, yapı itibariyle de zor olmayan, nemli bir saçsa yeterli gelebilir. Bana yetmediği gibi daha da kötü yaptı, şu an sadece bitirmeye uğraşıyorum.

Şimdilik aklıma gelen, memnuniyetle kullanmadığım ürünler bunlar oldu.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum...

4 yorum

  1. benim saçlarımın yapısı da aynı sana benziyor tarif ettiğin kadarıyla deneyip memnun olduğun ürün var mı merak ettim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pek çok saç kremi denedim. içlerinde sanırım en memnun kaldığım pantene'in aqua light serisinin saç kremiydi.

      Sil
  2. Essence'nin concealerını almakla almamak arasında kalmıştım. Tam da senin bahsettiğin sebepler kafamda soru işaretiydi. Yazı için teşekkürler. İyi ki almamışım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözler hassastır sağlık açısından,o yüzden dikkatli seçim yapmak lazım.faydalı olmasına sevindim :)

      Sil