MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

The Body Shop Kapatıcılarım

Merhaba herkese :)
Sizlere The Body Shop'ın günlük makyajımda kullanmış olduğum kapatıcılarını tanıtmak istedim.Fotoğraf makinemin azizliğine uğradığım için diğer kapatıcımı bir sonraki yazıda tanıtacağım (affınıza sığınarak:)) Daha önce de belirttiğim üzere ben yağlıya dönük karma bir cilde sahibim ve bu yüzden çay ağacı serisinin sivilceler üzerinde kurutucu etkisi olduğunu bildiğim stick kapatıcısını denedim. Böyle bir etkisinin olmasına rağmen cildimde kurumaya da sebep olmadı aynı zamanda. Ancak sivilcelerimi öyle çabucak kuruttuğunu da görmedim, sadece yeni yeni sivilceler çıkarmasın yeter ki diyerek aldım. 

Çay Ağacı Kapatıcısının kendimde gördüğüm özelliklerini kısaca belirteyim;



  • Yanlış hatırlamıyorsam indirimsiz 17 liraya almıştım
  • Cildimde yağlanmaya,sivilcelenmeye sebep olmadı
  • Günlük kullanım için uygun olabilir.
  • Kapatıcı özelliği bana göre çok fazla değil
  • Yapay bir görüntü yaratmıyor
  • Cildimi güzelce nemlendirip üzerine uyguladığımda görüntüsü daha pürüzsüz oluyor



Ürünler cilt türüne göre farklı farklı sonuçlar ortaya çıkarabiliyor. Hatta bazen aynı cilt tipindeki kişilerde bile olumsuz etkiler görülebiliyor. Sizin cilt tipinize uyduğu sürece günlük kullanabileceğiniz, öyle mucizeler yaratmayan ancak güzel, orta kapatıcılıkta bir ürün.

Kendinize çok çok iyi bakın :)

Hiç yorum yok