MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

The Body Shop Kalem Kapatıcı

Herkese merhaba :) 
Google Reader artık kalkacağı için bütün blogger arkadaşlar teker teker bloglovin' e geçiş yaptı. Birbirimizi kaybetmeyelim diye ben de bloğuma takip butonu koydum, oradan bana ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf makinemle ilgili sorundan dolayı, dün tam yazamadığım yazımı şimdi tamamlıyorum. Öncelikle şunu belirteyim ben kapatıcı olarak The Body Shop dışında herhangi bir marka denemedim. Eğer sizin de önerileriniz olursa beklerim :) The Body Shop'ın kalem şeklindeki kapatıcısını ben genel olarak beğeniyorum. Kalem şeklinde olması kullanım kolaylığı sağlıyor, kapatacağınız bölgelerin üzerine sürüp dağıtabiliyorsunuz. Sürdüğünüzde çok fazla yoğun bir yapısı olmadığı için doğal duruyor. Eğer cilt kusurlarım fazla, yüksek kapatıcılık arıyorum derseniz sizin için yeterli olmayabilir. Benim de yanak ve burun bölgemdeki kırmızılıkları orta derecede kapatıyor. Yağlıya dönük bir cildim olmasına rağmen sivilcelenme ile de karşılaşmadım. İsterseniz aşağıda ürünü bir görelim:



Ürünü göz altlarımda da kullandım ancak sanırım yapısından dolayı biraz kuruluk yaptı, çok iyi nemlendirmediğim sürece ürünü sürüp dağıtmak kolay olmadı. Göz altlarımda çok fazla morluk problemim olmadığı için bana göre yeterli bir ürün, görüntü olarak da doğal.
Ürünün bileğim üzerindeki hali
Kapatıcım bittiğinde tekrar tekrar alabilirim. Çünkü çok ağır makyajlar yapmıyorum zaten, benim için yeterli olduğunu düşünüyorum. Tabi başka markaların da kapatıcılarını araştırıp, kullanıp memnun kaldığımda sizlere bahsederim.
Kendinize çok iyi bakın, sevgiler...


Hiç yorum yok