MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

The Body Shop Allık

Herkese merhaba :) 

Ne zaman allık almak için bir yere girsem, oradaki görevliler bana hep şeftali pembe arası tonlarda allıklardan önerirler. İstediğim kadar pembe allık almak niyetiyle gireyim, nasıl oluyor anlamıyorum bir şekilde pembe şeftali tonlarda allıkla geri çıkıyorum. Artık gidip kendime pembe allık alacağım kesinlikle. Hatta Pastel markasının yeni çıkan allıklarına göz koydum bile :)

The Body Shop'ın bu şeftali-pembe tonlarında allığını ben çok çok severek kullanıyorum. Yaklaşık 12 saat boyunca cildimde durduğunu görünce, kalıcılık konusunda da benden tam not aldı. Çok doğal, cildinizde sağlıklı duran bir görüntüsü var. Taşınabilirlik açısından da oldukça rahat aynı zamanda.

Bu allığı bloğumu yazmadan önce almıştım ve arkasındaki kağıdını alır almaz (ilk yaptığım şeydir zaten) yırtmıştım.Böyle olunca numarası da gitmiş oldu. O yüzden kusuruma bakmayın.
Hemen allığımıza ve duruşuna bakalım:


Aşağıda belli olacağı üzere, içerisinde çok hafif ışıltılar yer alıyor; fakat cildime sürdüğümde ışıltılar belli bile olmadı. Tıpkı mat bir allıkmış gibi bitiş sağlıyor.









Rengi belli olsun diye biraz fazla sürdüm sanırım ama umarım siz de allığı ve duruşunu beğenmişsinizdir, hepinize güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler...


2 yorum

  1. Güzelmiş gerçekten rengi :) Bu arada satış görevlilerinin favorisi sanırım şeftali allıklar bana da hep size şeftali rengi yakışır diyorlar haha :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın yalnız değilim :) ama inat ettim pembe allık alıcam artık :)

      Sil