MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

La Roche Posay ve Bioderma Cilt Temizleyicileri

Merhaba,

Cildimi nasıl nemlendirdiğimden bahsettim ; fakat temizliğini nelerle yaptığımı belirtmedim. Bu yazıda size La Roche Posay'in Effaclar temizleyici köpüğü ile Bioderma'nın yağlı ciltler için üretilmiş serisinin yıkama jelinden bahsedeceğim. 


İlk kullandığım ürün Effaclar temizleme köpüğü oldu. Eczacım, aynı markanın Effaclar yıkama jelini cildimi kurutabileceği sebebiyle önermedi. Onun yerine köpük formunda bu ürünün cildime daha iyi geleceğini söyledi. Gerçekten de haklıymış. En azından benim cildim için doğru bir karar verdiğini düşünüyorum kendisinin. Çünkü köpük olmasına rağmen makyajımı oldukça güzel temizlediği gibi cildimde herhangi bir şekilde kuruma da meydana gelmedi. Aşağıda her iki ürünü de görelim: 




La Roche Posay'den belki çok bahsediyorum, ama cildime en uygun olan ürünleri 5-6 yıl deneme yanılma sonunda bulmanın mutluluğu içerisindeyim gerçekten. Effaclar içeriğini merak edenler için :



Effaclar'i bitirdikten sonra kullanmaya başladığım ikinci ürünüm ise Bioderma Sebium yıkama jeli oldu. Bu üründen de memnun kaldığımı söyleyebilirim. Belki yanlış bir değerlendirme yapıyor olabilirim, ama jel kıvamında ürünlerin cildi daha çok kuruttuğunu düşünürdüm ; fakat Bioderma'nın yıkama jelini deneyince bu yargım yıkıldı. Ben cildimde kurumaya rastlamayı beklerken, böyle bir sonuçla karşılaşmadım ve cildimi de çok güzel temizlediğini gördüm. Bioderma'nın içeriğini merak edenler için :


Bu ürünle ilgili söyleyebileceğim tek olumsuz şey, parfüm içermesi olabilir. Çünkü ben parfüm içeriğinin çok da gerekli olduğunu düşünmüyorum açıkçası.

Cilt tipinize uygun olduğu sürece, bu markalardan memnun birisi olarak size de tavsiye edebilirim.
Kendinize iyi bakın, sevgiler...



4 yorum

  1. Temizleyicide mutlu son la roche'la yaşanır :p Ben de seviyorum la roche temizleyicileri gerçekten başarılı ürün yapıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle !! evlat sevgisi gibi bende La Roche :)

      Sil
  2. birşey sorabilir miyim..biodermayı ben de almak istiyorum yüzüm son aylarda çok yağlandı ancak günlük komple bakım ajanları sanki eksik gibi.düz kremi,gece kremi...tonik gibi...bunları nasıl hallediyorsunuz?? bu arada blog dünyasında yeniyim takipçim olrsanız da çok memnun olurum :D
    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında cilt bakımımda çok fazla gece kremidir,serumdur kullanmıyorum. sadece cildimi temizleyip üzerinden sensibio h2o ile geçip nemlendiricimi sürüyorum. almadan önce mutlaka eczacıya danışın, cilt tipinize göre doğru ürün bulduğunuzda daha iyi sonuç alırsınız. hemen takibe alıyorum :)

      Sil