MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

La Roche Posay Nemlendiricilerim

Merhaba..

Ürünlerimle ilgili ilk yazımı yazıyorum, bir kusurum olursa şimdiden affola :) bu yazıda size uzun zamandır kullandığım ve çok çok memnun kaldığım nemlendiricilerimden bahsedeceğim. Öncelikle benim cildim yağlıya dönük karma, burun ve yanak bölgemde kılcal damarlar deriye çok yakın olduğu için kızarıklık da var,hassas,sivilceye yatkın...Anlayacağınız yok yok yani :) Bu yüzden her nemlendirici bana iyi gelmiyor, ben de genelde eczane ürünü tercih ediyorum.



Yukarıda gördüğünüz nemlendiricimi gündüz kullanıyorum çünkü içinde spf 15 mevcut.Yağlı değil hafif bir yapısı var, ayrıca kızarıklıkları önleme özelliği var. Benim cildimde kızarıklığı yok etmese de (zaten doktorlar bunun ancak lazerle olabileceğini söylüyor) minimum düzeye indirdiğini söyleyebilirim.Dolayısıyla sizin de cilt tipinize uyarsa, gözüm kapalı öneririm.


Bir diğer nemlendiricim ise Effaclar Duo.Yani bu ürüne olan sevgimi nasıl anlatsam bilemiyorum :) böyle cildinize sürünce inanılmaz bir pürüzsüzlük yaratıyor. İçeriklerinde parfüm yok (eğer buna dikkat eden biriyseniz) Hafif yapıda, nemlendirmesi de bir o kadar güzel.

Dediğim gibi kızlar ben hassas ciltli olmama rağmen, bu nemlendiriciler olumsuz etki yaratmadığı gibi cildimi inanılmaz yatıştırdılar. Size de gönül rahatlığı ile öneririm

Sevgiler.

6 yorum

  1. alla alla effeclar duoyu bende kullandım oldukça likit yapıda olduğu içni hiç nemlendirme özelliğini görmedim su gibi zaten ama bende beğendiğimi söyleyebilirim

    YanıtlaSil
  2. haklısınız cilt tipine göre farklılık da gösterebiliyor ürünler

    YanıtlaSil
  3. Merhablar.
    blogunu yeni gordum ve hosuma gitti :-)
    Cildini okurken kendi sorunlarim canlandi tek farkla benim cildim normalden karmaya donuk. Bende effaclar i doktirumun onerisiyle almistim. Akneye meyilli ve hassas oldugu icin ayrica aknelenme yapabiliyor diye bunu onermisti. Geceleri her ne kadar sivilce karsiti urunler kullansam da gunduzleri hassasiyet karsiti urunler kullanmam gerekiyor bende toleriane fluide kullaniyorum ama senin kreminde dikkatimi cekti ve cok merak ettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok sevindim hoşuna gitmesine:)La Roche ürünlerini gerçekten içim rahat ede ede kullanıyorum ama cilt tipimize uygun olduğunda güzel sonuç alıyoruz.Mesela benim gittiğim eczacı yıkama jeli yerine(Effaclar'dı sanırım),köpüğünü önerdi çok kurutur diye.O yüzden iyi seçim yapmak lazım :)

      Sil
  4. Cilt tipimiz kızarıklık mevzusu da dahil aynı. :) Demek ki neymiş? En kısa zamanda effeclar duo alınıyormuş. :)
    Bu arada bloguna hayırlı olsun demiş miydim! :)) Tüm yazılarını talan ettim. ;) Hoş, zaten anlamışsındır yorumlarımdan. :)) Daha çok sıkılacaksın benden, buralardayım artık. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) estağfurullah, yardımcı olmak için burdayım zaten :)

      Sil