MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Konuk Yazar Oldum - Favori Rujlarım




Merhaba, bugün makyajvehersey bloğunun sahibesi çok ilgili davranarak beni konuk yazar olarak kabul etti. Yazımı sizlerle de paylaşıyorum, bakalım ne yazmışım:

Sizlere bu yazıda, çok beğenerek kullandığım günlük rujlarımı tanıtmak istedim. Şunu da belirteyim ki, aslında oldukça hoş görünseler de ben genel olarak marjinal renkler tercih eden birisi değilim. O yüzden tanıtacağım renkler biraz daha günlük kullanıma uygun olacak. İlkiyle başlayalım isterseniz :

  
Maybelline'in şeftali tonlarında bu rujunu ben birkaç ay önce almıştım. İçerisinde çok hafif simler var, tam anlamıyla mat bir ruj değil. Simli ürünleri çok fazla sevmesem de, bu rujun dudağımda duruşunu çok beğeniyorum. Bunu sürmeden önce dudağı güzelce nemlendirmek gerekli. Çünkü direk sürüldüğünde dudak çizgilerine dolup kötü bir görüntüye sebep oluyor. Kalıcılık ise çok fazla değil, gün içerisinde yenilemeniz gerekebilir.




Diğer bir rujum ise Avon'un. Ben bu ruju alalı epey bir zaman oluyor, belki tarihi bile geçmiştir; fakat rengi ve yapısı o kadar güzel ki atmaya kıyamıyorum, hatta bitmesin diye azar azar sürüyorum. Sürerken sanki dudaklarınızda kayıyor, çok yumuşak yapıda. Buna rağmen öyle yapış yapış bir görüntüye de sebep olmuyor. Kalıcılığından memnun kaldım diyebilirim, en azından bende 5 saat gibi bir süre dayanıyor.Tabi uzun süre kalıcılığı yok. İsminin hafif silinmesi sebebiyle fotoğrafta tam netleyemedim, Knockout Pink renginin adı.



Üçüncü favorim ise yakın zamanda aldığım, resmen rengine aşık olduğum Maybelline'in 210 numaralı bir başka ruju. Bu rujun da beni ilk başta cezbeden tarafı çok değişik, hoş bir rengi oluşu oldu. Büyük ihtimalle bittikçe yerine yenilerini de alacağım. Zaten Rossman ve Watsons' a girdiğimde bu rengin sadece testerları duruyordu, hiç kalmamıştı. Öyle olunca ben de YKM'den aldım. Yapısı çok yumuşak, dudakta kurumaya neden olmuyor. Kalıcılık ise pek fazla olmasa da renginin güzelliğinden dolayı bunu pek önemsemiyorum. Hemen ruju inceleyelim:



Benim günlük makyajımda tercih ettiğim, favori rujlarım bunlardı. Bol resimli bir yazı oldu, umarım sizler yazımı ve ürünleri sevmişsinizdir. Bu konuda sorularınıza ve görüşlerinize her zaman açığım. Beni bloğunda misafir eden ve çok ilgili davranan Makyaj ve Diğerleri'ne çok çok teşekkür ediyorum :)
Sevgiler...

                                                                               





Hiç yorum yok