MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

JOHN FRIEDA Saç Şekillendirici Köpük

Herkese Merhaba :)

Bugün size uzun zamandır kullandığım John Frieda'nın saç şekillendirici köpüğünden baksetmek istedim. Ben Boyner'den almıştım; fakat zaten Gratis, Rossman gibi yerlerde de mevcut. 

Ürün, saçları şekillendirirken bunu saç tellerini sertleştirmeden yapacağını vaadediyor.  Saçınızı yıkayıp havlu ile ıslaklığını aldıktan sonra, nemli saça uyguluyorsunuz.

Benim saçlarım kıvırcık-ince tellidir. Kıvırcık olması sebebiyle buklelerinin net görünmesini sağlayacak birçok ürün denedim, ancak istediğim sonucu tam olarak alamadım. John Frieda'nın saç şekillendiricisi benim saçımı gerçekten çok güzel şekillendirdi, normalden biraz daha kalın ve belirgin bukleler elde ettim. Hatta mezuniyet için fotoğraf çekimi yapılmadan önce saçımı kuaförde yaptırmak yerine bu ürünle şekillendirdim :) Arkadaşlarım da gayet güzel durduğunu söylediler. 


Ürün, saçları sertleştirmeden şekillendireceğini vaadetse de benim saçlarımda birazcık sertlik oluştu. Yalnız bu öyle rahatsız edici bir seviyede olmadı, çok hafif olduğunu söyleyebilirim.Yine de köpük formunda bir ürün için başarılı olduğunu düşünüyorum. İçeriği merak edenleriniz aşağıda görebilir:




Benim uzun süre kullanıp memnun kaldığım ve bittikçe tekrar alabileceğim bir ürün oldu. Eğer saç tipinize uygun olursa, sizin için bir fikir olabilir.

Kendinize iyi bakın, sevgiler...



Hiç yorum yok