MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Gratis'ten Küçük Bir Alışveriş

Merhaba :)
Bugün Gratis'e gidip ihtiyacımın olduğu birkaç bir şey aldım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Daha önceden Pantene'in farklı serilerinin saç kremlerini denemiştim. En son doğal sentez serisinin saç kremini bitirdim, aslında tekrar aynısından alacaktım ; fakat daha sonra Down Under Natural's ürünlerinde fırsat olduğunu görünce tercihimi bu markadan yana kullandım. İçeriğinde kivi, şeftali, avokado ve doğal bitki özleri bulunan şampuan, kuru ve yıpranmış saçlar içinmiş. Saçları nemlendirmeyi ve canlandırmayı hedefliyor ve aynı zamanda UV filtresi ile güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma sağlıyor. Saç kremi ise kırılmalara karşı koruma sağlayıp, saçlara yumuşaklık veriyor. Ürünü bugün eve geldiğimde ilk defa kullandım o yüzden olumlu veya olumsuz etkilerini ancak bir süre sonra görebileceğimden hemen yorum yapmam yanlış olur. Tek söyleyeceğim şey şampuanın kokusu çok hoşuma gitti :) Aldığım ürünleri de görelim :




Şampuan ve Saç Kremi içeriği

Bir diğer ürün ise Benri'nin kare makyaj temizleme pamuğu. Daha önce pek kaliteli ürünler denemedim ve hem yüzümde dağılıyorlardı hem de tüm makyajı temizlemek için 3-4 pamuk almam gerekiyordu, ancak Benri böyle bir şeye yol açmadı, geniş bir yapısı olduğundan tüm yüzünüzü rahatça temizliyor. İçerisinde 80 adet pamuk bulunmakta. 

Eklips Fondöten Süngeri


Kapatıcımı ve BB kremimi yaymak için ya fırça alacaktım ya da böyle bir sünger. Ben de şeklini, rengini görünce dayanamadım ve tercihimi süngerden yana kullandım :) Bakalım henüz denemedim. Umarım performansı da iyi olur.

Merak edenleriniz için ürün fiyatlarını da belirteyim:
  • Down Under Natural's Şampuan ve Sıvı Saç Kremi : 11,95 TL
  • Benri Kare Pamuk : 3,25 TL
  • Eklips Fondöten Süngeri : 5,50 TL

Ürünleri denedikten sonra daha net yorumlar yapacağım. Kendinize iyi bakın, sevgiler...



3 yorum