MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Garnier Miracle Skin Perfector BB Krem ve Sünger ile Uygulama

Merhaba :)
Bugün aslında çok sık duyduğunuz BB kremden ve bunun fondöten süngeri ile uyguladığımda nasıl göründüğünden bahsetmek istedim. Ben Garnier'in yağlı ve karma ciltler için olan Miracle Skin Perfector BB kreminden başka herhangi bir markanınkini denemedim. Elimdekini bitirdikten sonra farklı bir şey denemek istiyorum aslında. Bu aralar içeriğe biraz önem verdiğim için, Garnier'in içeriğinde de parfüm bulunması dolayısıyla değişik bir ürüne yönelmek istedim. 

Ancak bu durum Garnier'den memnun olmadığım anlamına gelmiyor. Kapatıcılığı az olsa bile (zaten ürün iyi bir kapatıcılık sağlayacağını da iddia etmiyor) , benim oldukça sorunlu cildimi göz önünde bulundurduğumda iyi diyebileceğim ölçüde kapatıyor. 

Yapısı neredeyse su kıvamında ve bu yüzden yağlı, sivilceye müsait ciltler için avantajlı olduğunu düşünüyorum. Bende de sivilcelenmeye yol açmadı. Sürüldüğünde fazla parlak bir görüntü vermiyor ama ben yağlıya dönük bir cilde sahip olduğumdan mat bir bitiş sağlamak için üzerine pudra fondöten kullanıyorum ve böylece kapatıcılığı da daha iyi hale geliyor.

Günlük makyaj için hafif yapısıyla ideal bir ürün.
Ürün 40 ml, Buğday tenli olduğum için açık tonu tercih ettim








Gördüğünüz gibi akışkan yapıda bir ürün


Garnier'in BB kremini bu sefer elimle değil, Gratis'ten aldığım fondöten süngeri ile uyguladım ve ortaya çıkan sonuçtan memnun kaldım. Elimle dağıttığımda ürün gözeneklere tam anlamıyla dolmuyordu. Böyle olunca da ortaya doğal bir görüntü çıkmıyordu. Sünger ile daha doğal durduğunu gördüm. Aşağıda kremin cildime uygulanmış ve uygulanmamış halini görebilirsiniz:











Kremi uyguladığım fotoğrafta cildim pütür pütür görünmüş sanırım ışıktan dolayı, ama normalde doğal bir görüntüsü olduğunu söylemem gerekir. 

Ürün, uzun vaadeli kullanımda ciltteki kusurların ve gözeneklerin azalacağını ve cildin sağlıklı bir ışıltıya sahip olacağını iddia ediyor. Eğer hafif, günlük kapatıcı-nemlendirici bir ürün arayışındaysanız düşünebilirsiniz.

Kendinize çok iyi bakın :)

 
 

9 yorum

  1. Ben çok memnunum bundan. Bende ki bb kremlerin için de en çok kullandığım. Yazı ve fotoğraflar çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) ben de memnunum hafif olmasına rağmen kapatıcılığı da güzel

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcılığı beklediğimden fazlaymış.Ürünü bende aldım ancak deneme fırsatım olmadı daha.

    YanıtlaSil
  4. BB krem için kapatıcılığı bence de güzel, memnun kalırsın umarım :)

    YanıtlaSil
  5. kızarıklık konusunda cildimiz aynı diyebilirim... blogunu bb krem sayesinde buldum, tavsiyelerin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, faydası olduysa çok sevinirim :)

      Sil
  6. Hah işte, o ürünün uygulanmış halinin fotosu var ya. Hani ağız kenarların pudralı gibi durmuş. İşte bu ürün bende de aynı bölgede aynı soruna sebep oluyor. :/ Bunun haricinde ürünü çok sevmiştim oysa ki. :( Gerçi sen normalde öyle bir sorun olmadığını yazmışsın ama bende birebir var o sorun. Hatta bunu sürdüğüm günler annemde 'bu kadar makyaj yapma' takıntısı başlıyor. Sırf o pudralı görünümden dolayı. :) Bunu bitirmeden başka bb de almak istemiyorum. :) Pöff. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim gibi senin cildinde de ufak sıkıntılar varsa, pütürlük olabiliyor az ya da çok ama Nars renkli nemlendiriciyi şiddetle tavsiye ederim eğer düşünürsen,fondöten bb krem kullanmayı bıraktım sayesinde.

      Sil
    2. İlk fırsatta onu da deneyeyim o zaman. :) Teşekkürler. ;)

      Sil