MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Estee Lauder Perfectly Clean Yüz temizleyicisi ve Tonik

Merhaba herkese :) Estee Lauder benim 2 yıl önce tanıştığım ve severek kullandığım bir marka oldu. Açıkçası alırken biraz tereddüt ettim çünkü dermo kozmetik ürünler bana hep daha fazla güven verirdi. Estee Lauder'in normal ve karma ciltler için olan bu ürünleri tereddütlerimi fazlasıyla giderdi diyebilirim. Normalde benim cildim yağlıya dönük karma olmasına rağmen, normal ve karma ciltler için olan bu ürünlerde sivilcelenme ile karşılaşmadım. İsterseniz önce birlikte ürünleri inceleyelim...

Gördüğünüz gibi toniği yarılamışım, diğeri de neredeyse bitmiş :) 'Diğeri' diyorum çünkü bu ne jel kıvamında ne de temizleme sütü kıvamında. Sabun gibi bir yapısı var, ayrıca kokusu da çok güzelll...Merak edenler için ürün içeriklerini de aşağıda görebilirsiniz.

Yüz temizleyicinin yapısı bu şekilde, sabun gibi

Toniği 400 ml, yüz temizleyicisi 125 ml olan bu ürünleri oldukça uzun süre kullandım. Fiyatlarını şu an net hatırlamıyorum; fakat bana biraz fazla geldiği için tekrar alabilir miyim bilmiyorum. Eğer ürün fiyatı sizi sıkıntıya sokmayacaksa, cilt tipinize de uygun olduğu sürece kesinlikle öneririm. Estee Lauder'in cilt ürünleri gerçekten başarılı. Bana bunları aldığımda nemlendiricisini denemem için vermişlerdi. Salatalık kokulu ve nemlendirmesi müthiş bir üründü :) Eğer nemlendirici arayışındaysanız, düşünebilirsiniz ;)

Kendinize çok çok iyi bakın, sevgiler ...





2 yorum

  1. Cildimin falza yağlı odluğu yıllarda tonikten ben de kullanmıştım, kokusunu hala hatırlarım çok başarılı bir üründü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok başarılı, Estee'nin cilt ürünlerini seviyorum gerçekten

      Sil