MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Dudak Kremlerim - Nivea ve Vaseline

Merhaba, 
Benim dudaklarım yaz-kış havanın kuru olup olmamasına bağlı olmadan inanılmaz kurur. Öyle olunca bir dudak kremi kullanmak benim için farz oluyor. Ayrıca ruj sürmeden önce dudaklarımı güzel nemlendirdiğimde daha hoş bir görüntü ortaya çıkıyor. 

Yıllar önce lisedeyken Blistex denemiştim, nemlendirmesinden gerçekten çok memnundum. Bu sefer farklı bir şey deneyim diyerek Vaseline'in kırmızı olanını tercih ettim. Biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Dudaklarıma verdiği renk hoş bir pembelik değil, oldukça kötü duran bir renkti. Tabi bu benim normalde de kırmızıya yakın olan dudak rengimle birleşince böyle oldu. Nemlendirmesi ise çok kısa sürdü, dudak çatlaklarının arasına doldu. Kısacası hiç memnun kalmadım. Belki Vaseline'in diğer dudak nemlendiricileri daha iyidir, bilemiyorum. 

                     

İkinci denediğim ve memnun kaldığım diğer bir ürün ise Nivea'nın oldu. Dudaklarımı gerçekten güzel nemlendirdi. Yalnız doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama bazen çok acelem olduğunda elime çok az şeker alıp, hafif suyla ıslattıktan sonra dudağıma şekerle peeling yapıp üzerine bu nemlendiriciyi sürüyorum. (normalde bu peelingi bal, vaseline ekleyerek yapıyorlar) Böyle yapınca dudaklarım daha pürüzsüz oluyor ve üzerine nemlendiricimi sürünce yumuşacık hale geliyor. Renkli görünmesine rağmen dudaklara çok fazla renk vermiyor, hafif ve güzel bir parlaklık veriyor.


Nivea'nın içeriği
Benim şu ana kadar kullandığım dudak kremlerim bunlardı, Blistex'i de tekrar almayı düşünüyorum. Çünkü çok güzel tedavi ettiğini biliyorum.

Kendinize iyi bakın, sevgiler..




2 yorum

  1. Benim de dudaklarım çok kuruyor. Bepanten tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın o da olabilir, bir de dudak yemeyi bırakmam lazım :)

      Sil