MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Bioderma Sebium Global

merhaba :)

Bu sefer sizlere doktorumun sivilce tedavisinde önerdiği Bioderma Sebium Global nemlendirici kremi tanıtmak istedim. Yağlıya dönük bir cilde sahip olduğumu yeni okuyanlar olabilir diye düşünerek neredeyse her yazımda bahsediyorum. Yanlış olmasın ama, sanırım ürünü alalı 1 aydan fazla olmuştur. Ara ara kullandım  ve artık görüşlerimi paylaşmak istedim.

Öncelikle ürün, ciltteki yağ dengesini düzenleyerek pürüzleri gidermeyi ve siyah noktaların oluşumunu önlemeyi vaadediyor. Aynı zamanda yatıştırıcı etkisiyle kızarıklığı gidereceğini söylüyor. 






Şimdi ben bu ürünü iki türlü kullandım ; Yıkama jeliyle cildimi yıkadıktan sonra veya temizleyici su ile yüzümü sildikten sonra. Ne kadar yağlıya dönük bir cilde sahip olsam da, cildimi kurutmak hiç hoşuma gitmiyor. Cildim nemli kaldığında daha rahat hissediyorum. 

Yıkama jeliyle yüzümü yıkadıktan sonra bu kremi sürdüğümde cildim gerçekten çok kurudu. Kuruluk hissi beni rahatsız ettiği gibi, elimi hafif bastırarak yüzümde gezdirdiğimde ürünün soyulduğunu gördüm (ki normalde yüzüyle oynayan bir insan değilim ve aynı şeyi merak edip La Roche Posay'in nemlendiricisinde yaptım, soyulma falan olmadı) 

Temizleme suyu ile yüzümü sildikten sonra ürünü uyguladığımda ise sonuçtan biraz daha memnun kaldım. Çünkü rahatsız edici bir kuruluk yaratmadı. Böyle olunca artık ürün bitene kadar bu şekilde denemeye karar verdim. Ürünün yapısı şu şekilde :





Bu tarz ürünler sivilceli, yağlı ciltlerde sivilce oluşmasına sebep olmuyor tabi ama benim şahsi fikrime gelecek olursak çok kurutan nemlendiriciler rahatsız edici olabiliyor.

Kızarıklıkların oluşmasını engellediğini söyleyebilirim, benim yanak ve burun bölgemdeki kızarıklıkların yayılmasını biraz azalttı. Zaten kızarıklığın yok olması diye bir durum olamayacağını doktorlar da söylüyor. Siyah noktalarımda ise ne artma ne azalma şeklinde herhangi bir etki görmedim.

Tabi bunlar benim ürünle ilgili şahsi fikirlerim. Herkesin cildinde aynı sonuçlar doğmayabilir; fakat tekrar almayacağımı belirtmek isterim.

Kendinize çok iyi bakın, sevgiler...

5 yorum

  1. Nemlendirici arayışındayım. :) Aklımdaki ürünlerden biri de bu. Yazına rastlamama sevindim. ;) Çünkü henüz yeni sayılabilecek bir ürün olduğundan etraf tanıtım yazıları kaynıyor. Gerçek yorumları bulmak zor. :) Peki, kızarıklıktan kastettiğin şeyi öğrenebilir miyim? Sivilcelerden geriye kalan izlerden mi yoksa kılcal damarların yüzeye yakın olmasından, cildin hassaslaşmasından vs oluşan kızarıklıklar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kılcal damarların cilde yakın olması sebebiyle oluşan kızarıklıklarda hafifleme oldu gerçekten.aslında cilt bakımı rutinimi anlatan kapsamlı bir yazı hazırlayacağım ve bu ürün de var.başta pek memnun değil gibiydim ama son zamanlarda sadece sivilcelerimin üzerine uyguladım.sivilcenin çıkmasını resmen engelliyor.o bölgedeki kızarıklığı da yok ediyor.çok kuruttuğu için bölgesel uyguluyorum artık :) hakkını yemedim bu ürünün ama yanlış uygulamışım diyebilirim :)

      Sil
  2. Bioderma ürünleriyle ilgili videolu incelemeleri http://www.dermotv.com/kanal/bioderma/ bu adresten inceleyebilirsiniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de doktorumun tavsiyesiyle bu ürünün deneme boyunu kullandım ve muhtemelen kontrole gittiğimde aynı üründen alacağım. Ben memnun kaldım açıkçası. Doktor bana sadece akneli bölgeye sür demişti ve ben sadece akneli bölgeye sürdüğüm zaman gerçekten sivilcelere iyi geldi. Ama bütün yüzüme sürdüğüm zaman sivilcelerimde artış olduğunu gördüm. Makyaj yaptığım günler makyajımı temizledikten sonra, makyaj yapmadığım günlerde yalnızca yüzümü yıkayarak kullandım ve dediğin gibi bir kuruluk problemi oluşmadı bende. Belki de benim yüzüm seninkinden daha yağlıdır. Sivilce problemin olduğunu duyunca kendimi sana yakın hissettim, çünkü bu dertten çok çektim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru! Bence tüm yüze sürünce yanlış etki eden bir ürün bu. Şimdi, çıkmak üzere olan sivilcelerin üzerine sürüyorum ve resmen çıkmasını engelliyor. Yakında tekrar ayrıntılı yazı hazırlayacağım bununla ilgili. Sivilce problemi maalesef can sıkıcı ama (eminim sen de yapıyorsundur) sabah akşam düzenli temizlik, güzel bir nemlendirme ve maske ile cilt ışıldıyor :)

      Sil