MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

CİLT BAKIMI

CİLT BAKIMI
cilt bakımı

MAKYAJ

MAKYAJ
makyaj

Basit Göz Makyajı Temizleyicim

Merhaba :)

Sizinle bugün göz makyajı temizliğinde kullandığım bu basit ürünü paylaşmak istedim. Aslında öyle çok ağır makyajlar yapan biri değilim; waterproof ürünüm hiç olmamıştır. Bu yüzden de hem kimyasal içeriği az olsun hem de makyajımı kolay çıkarsın diyerek Dalin'in bebek yağını kullanmaya başladım. Çok çok bayılıyorum, mutlaka alın demiyorum tabi ama bana göre yağ olduğu için göz makyajını güzel çıkarıyor. Hatta arada cildime de sürüp ardından yıkama jeliyle temizliyorum, yüzümde hiçbir şey kalmıyor :) Daha önce Clinique markasının göz makyaj temizleyicisini kullandım ; fakat gözlerimi yakmıştı. Dalin ise uzun süre bekletmediğim sürece yanmaya yol açmadı. Eğer ilgilenirseniz sizin için bir seçenek olabilir.
Hepinizi öpüyorum



Ürün içeriği 

2 yorum

  1. Mantıklı. :) Hatta bebek yağlarının tüylenmeyi tetiklediği yönündeki dedikoduları düşünürsek kirpikleri besleyebilebilir bu uygulaman. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) cildime ağır bir makyaj yaptığımda da pamuğa yağı döküp önce yüzeysel siliyorum, sonra yıkama jelimle yıkıyorum. daha kolay çıkıyor makyaj :)

      Sil